سینما

چراغ مطالعه ام دی DP-114؛ شبیه تیتراژهای پیکسار!

چراغ مطالعه از آن وسیله‌هایی است که اگر اهل خواندن و نوشتن باشید همیشه لزوم داشتنش را احساس می‌کنید. نور کافی یکی از مهم‌ترین مواردی است که از آسیب رسیدن به چشم در اثر مطالعه یا نوشتن یا نقاشی کردن جلوگیری می‌کند. چراغ مطالعه‌ای که در این ویدیو سراغش رفتیم در ابعاد کوچک و جمع و جور است که جای زیادی نمی‌گیرد و ظاهر ساده و مدرنی دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

این چراغ مطالعه ساخت کشور چین است و جنس بدنه‌ی آن کاملا از پلاستیک است درنتیجه وزن کمی دارد. ابعاد چراغ مطالعه ۱۳ در ۶ سانتی‌متر و ارتفاع آن ۲۳ سانتی‌متر است که البته می‌شود آن را در اندازه‌های دیگری هم تنظیم کرد و قابلیت جمع شدن و کوچک‌تر شدن هم دارد. همه‌ی این ویژگی‌ها باعث شده که حمل آسانی داشته باشد. علی‌رغم کوچک بودن وسیله‌ی بسیار کارآمدی است چون دو شیوه‌ی نوردهی دارد و هم می‌شود به عنوان چراغ مطالعه و هم چراغ خواب از آن استفاده کرد. داخل پنل این چراغ مطالعه ۱۸ چراغ led وجود دارد که قدرت هر کدام از آن‌ها ۱.۸ وات است. نوردهی این چراغ ملایم و خوب است. این چراغ مطالعه شارژی است و البته طراحی بد باعث شده که شارژ شدن آن گاهی مشکل باشد.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

بیشتر بخوانید
۱۰ قهرمان مشهور انیمیشن‌ها که رفتارهای انتقادبرانگیز داشتند

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا