سینما

ساخت بوک مارک یونیکورن؛ کتاب‌هایتان را رنگارنگ علامت بگذارید

بوک مارک یا نشانگر کتاب به علامت‌های عموما کاغذی می‌گویند که لا به لای صفحات کتابی که می‌خوانید می‌گذارید تا یادتان نرود تا کجا پیش رفته بودید. پدر و مادرهایمان معمولا از دستمال کاغذی به جای بوک مارک استفاده می‌کردند. اما الان خود بوک مارک‌ها در شکل‌ها و رنگ‌های مختلف که با کاغذهای رنگی درست می‌شوند آن‌قدر زیبا و هیجان‌انگیزند که کیف خواندن کتاب را چند برابر می‌کنند. در ویدیوی این هفته با کاغذ رنگی طرز درست کردن بوک مارک را آموزش داده‌ایم.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

به ساختن وسایل مختلف با کاغذ اوریگامی می‌گویند که به‌خصوص در فرهنگ ژاپنی کار متداولی است. برای ساخت اوریگامی بوک مارک نیاز به چسب ماژیکی و کاغذ رنگی و قیچی دارید. ابعاد کاغذی که ما بریده‌ایم مربعی و ۱۳ در ۱۳ است. اسب‌های تک شاخ یا یونیکورن‌ها در افسانه‌ها موجوداتی اساطیری هستند که بعضی از آن‌ها علاوه بر یک شاخ روی سرشان بال هم دارند. می‌گویند اسب‌های تک شاخ فقط توسط زنان رام می‌شوند و چون بسیار سریع و چابک هستند نمی‌توان آن‌ها را گرفت و رام کرد. تک شاخ‌هایی که ما با کاغذ درست می‌کنیم در رنگ‌های مختلف هستند ولی یونیکورن‌ها واقعی موقع تولد طلایی‌اند و به بلوغ که می‌رسند رنگشان نقره‌ای می‌شود و بعد هم سفید یکدست. ویدیو را ببینید تا بوک مارک‌هایی به شکل این موجودات دوست‌داشتنی لای صفحات کتاب‌هایتان بگذارید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

بیشتر بخوانید
۱۰ فیلم کمدی درام تماشایی که با احساسات‌تان بازی می‌کنند

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا