سینما

هر آنچه درباره‌ فیلم «مارول‌ها» می‌دانیم

غیبت انتقام‌جویان، تاثیر خود را بر دنیای مارول گذاشته و بسیاری از طرفداران این گروه از ابرقهرمان‌ها، حالا انتظار اکران فیلم «مارول‌ها» را می‌کشند. تقریبا چیزی حدود سه سال از آخرین باری که کاپیتان مارول را دیدیم می‌گذرد. با توجه به اینکه کارول دانورز جریان جنگ را در «انتقام‌جویان: پایان بازی» تغییر داده، قطعا «مارول‌ها» فیلم بزرگی خواهد بود.

از وقتی که خبر تولید فیلم «مارول‌ها» منتشر شد، طرفداران مدام به بحث در رابطه با این موضوع می‌پردازند که چگونه این فیلم می‌تواند دنیای سینمایی مارول را دستخوش تغییرات زیادی کند.

«مارول‌ها» چه کسانی هستند؟

مارول‌ها

در فیلم «مارول‌ها» که قرار است به زودی اکران شود، نه یک قهرمان بلکه سه ابرقهرمان اصلی کمیک‌های مارول حضور خواهند داشت. همین امر باعث شده که طرفداران این دنیای سینمایی به شدت هیجان زده شوند. در واقع با اینکه هنوز جزئیات زیادی در رابطه با این فیلم در دسترس نیست اما همین‌که می‌دانیم قرار است شاهد هنرنمایی سه ابرقهرمان باشیم ما را هیجان زده می‌کند.

این فیلم با نیم نگاهی به اولین فیلم کاپیتان مارول، نحوه‌ی تبدیل شدن کارول دانورز را به یکی از قدرتمندترین قهرمانان جهان به تصویر خواهد کشید. در نتیجه، ما در این فیلم شاهد نحوه‌ی ظهور اولین کاپیتان مارول خواهیم بود. یعنی همان کسی که برای نجات سیارات به سراسر کهکشان سفر کرده است. مونیکا رامبو دختر بهترین دوست کارول دانورز، ماریا رامبو است. وقتی کارول هنوز کودک بود این دو با هم دوست شدند و همین دوستی باعث وقوع اتفاقات بعدی شد. در طول حادثه وست ویو، او چندین بار از سد هکس عبور کرد و همین امر باعث شد سلول‌هایش رونویسی شوند و قدرت‌های فوق‌العاده را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید
۱۵ فیلم برتر جسیکا چستین بر اساس امتیاز سایت راتن تومیتوز

به‌علاوه خانم مارول دوست ‌داشتنی هم به عنوان یکی از این سه ابرقهرمان در فیلم «مارول‌ها» حضور خواهد داشت. کامالا خان که یکی از طرفداران پر و پا قرص کارول دانورز است، از عایشه، مادربزرگش قدرتی را به ارث برده که می‌خواهد از آن برای مبارزه با شر و بدی استفاده کند.

طرح داستانی «مارول‌ها»

مارول‌ها

پس از پایان یافتن داستان خانم مارول، طرفداران این دنیای سینمایی به بحث در رابطه با این موضوع پرداختند که داستان «مارول‌ها» به چه موضوعی خواهد پرداخت. در طول صحنه‌ی پس از تیتراژ پایانی «خانم مارول»، کامالا خان جای خود را با کاپیتان مارول عوض می‌کند هر چند به وضوح می‌توان ناتوانی او را در کنترل قدرت‌هایش مشاهده کرد.

از سوی دیگر، صحنه‌ی پس از تیتراژ فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» و «واندا ویژن» به مونیکا رامبو با بازی تیونا پریس اشاره دارد. بر اساس این رویدادها، می‌توان استدلال کرد که ظاهرا هر زمان که این سه نفر کنترل قدرت‌هایشان را از دست می‌دهند، جایشان را با هم عوض می‌کنند. بنابراین آن‌ها مجبورند برای مبارزه با اشرار با یکدیگر همکاری کنند وگرنه قطعا شکست خواهند خورد. در حالی که خلاصه‌ی داستان آن‌قدر مبهم است که نمی‌توان به جزئیاتش پی برد، اما بر اساس چیزهایی که به گوش رسیده فیلم «مارول‌ها» باید داستانی شنیدنی و سرگرم کننده داشته باشد.

بازیگران فیلم «مارول‌ها»

مارول‌ها

«مارول‌ها» چیزی بیشتر از فیلمی است که چند ابرقهرمان پرقدرت در آن به ایفای نقش پرداخته باشند. زیرا این فیلم نشان دهنده‌ی داستان مارول‌هایی است که برای کنترل قدرت‌های خود و محافظت از کسانی که به آن‌ها اهمیت می‌دهند با اشرار مبارزه می‌کنند. به‌علاوه، بازیگران فیلم برای مخاطبان آشنا هستند و مخاطبان با آن‌ها خاطره دارند، با همه‌ی این‌ها چهره‌های جدید زیادی هم در فیلم حضور دارند که قطعا بر جذابیت فیلم خواهند افزود.

بیشتر بخوانید
۱۰ فیلم چشم‌گیر که قبل از جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری ساخته شدند

در این فیلم ما شاهد حضور بری لارسون در نقش کاپیتان مارول خواهیم بود که همراه با تیونا پریس در نقش کاپیتان مونیکا رامبو و ایمان ولانی در نقش خانم مارول یا همان کامالا خان به ایفای نقش خواهند پرداخت. اگرچه ممکن است دیدن دوباره‌ی لشانا لینچ در نقش ماریا رامبو عجیب به نظر برسد، اما شاید او تنها در فلش بک‌هایی حضور داشته باشد که باعث شده‌اند مونیکا به جایگاه امروزی برسد. به‌علاوه حضور او می‌تواند به درک تمام چیزهایی که در دوره‌ی پس از حضور کاپیتان مارول یعنی بعد از اتفاقات «انتقام‌جویان: پایان بازی» روی داده کمک کند.

یون راگ، رهبر استارفورس و فرمانده‌ی امپراتوری کری، با بازی جود لا، نیز قرار است پیروزمندانه به پرده‌ی سینما بازگردد. به نظر می‌رسد ساموئل ال جکسون، بازیگر نقش نیک فیوری، هم در این فیلم به ایفای نقش خواهد پرداخت. کوبی اسمالدرز هم دوباره در نقش ماریا هیل ظاهر خواهد شد و بار دیگر به نیک فیوری کمک خواهد کرد و جیمی وو که در فیلم «واندا ویژن» نقش یکی از ماموران شیلد را بر عهده داشت هم در نقش دیگری ظاهر خواهد شد.

زاو اشتون نقش شرور اصلی فیلم را بازی خواهد کرد اما هنوز معلوم نیست که چه نقشی به او محول شده است. برخی دیگر از بازیگران برجسته‌ی این فیلم عبارت‌اند از: یوسف خان، عامر خان و مونیبا خان که نقش بازیگران مکمل را بر عهده خواهند داشت. کالین استونلی در نقش پاپ تون، یکی از دانشمندان امپراتوری کری ظاهر خواهد شد. البته ۴ نقش مهم دیگر هم قرار است توسط زاو اشتون، پارک سئو جون، فیون جالی و شامیر اندرسون ایفا شود اما هنوز این نقش‌ها تایید نشده‌اند.

بیشتر بخوانید
۱۰ درس زندگی که از انیمیشن‌های دریم ورکس می‌گیریم

تاریخ انتشار

مارول‌ها

استودیوی مارول اعلام کرده که سی و سومین فیلم دنیای سینمایی مارول از فاز پنجم، یعنی فیلم «مارول‌ها»، در تاریخ ۲۸ جولای ۲۰۲۳ در سینماها اکران خواهند شد. بنابراین تاریخ اکران این فیلم آن‌قدرها دور نیست و با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۲، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که خیلی زود این فیلم بر روی پرده‌ی سینماهای کشور منتشر شود.

در حالی که شاید این انتظار طولانی به نظر برسد، اما استودیوی مارول پروژه‌های زیادی را قبل از «مارول‌ها» منتشر خواهد کرد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به مانند «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه»، «مرد مورچه ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی» و «نگهبانان کهکشان ۳» اشاره کرد. بنابراین در حالی که منتظرید تا فیلم «مارول‌ها» اکران شود، می‌توانید خودتان را با دیگر سریال‌ها یا فیلم‌های تلویزیونی هیجان ‌انگیز مارول که در سینماها و دیزنی پلاس اکران خواهند شد سرگرم کنید.

منبع: movieweb

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا