سریال ایرانیسینماسینمای ایران

کارگاه نجارى خانگى ایران پتک مدل کار و اندیشه؛ برای دوستداران صنایع‌دستی و کار با چوب

کارگاه نجاری خانگی ایران پتک مدل کار و اندیشه یکی از سرگرمی‌ها و بازی‌های جذاب موجود در دیجی‌کالا است. این مجموعه شامل لوازم و ابزار مختلف مربوط به شغل درودگری یا همان نجاری است. پس به افرادی که به صنایع دستی و کار با چوب علاقمند هستند می‌شود آن را توصیه کرد.

کارگاه نجاری خانگی ایران پتک مدل کار و اندیشه

این مجموعه توسط شرکت ایران پتک که تولیدکننده‌ی ابزارآلات آموزشی در ایران است به بازار آمده. داخل جعبه‌ی محصول اجزای دستگاه نجاری و ابزار کار را می‌بینید که به شکل منظم و زیبایی چیده شده‌اند. تعدادی چوب استوانه‌ای شکل، چند تا تخته‌ی سه لایه و همین‌طور عینک مخصوص کار و یک جفت دستکش هم داخل بسته وجود دارد. افرادی که تجربه‌ی کار با ابزارآلات را ندارند ممکن است با دیدن این همه ابزار مختلف کمی سردرگم شوند. اما اصلا جای نگرانی نیست چون همراه محصول هم دی‌وی‌دی آموزشی و دفترچه‌ی راهنما و کتاب کار هم ارائه شده است. با مطالعه‌ی کتاب کار و تماشای فیلم‌های موجود در دی‌وی‌دی کاملا روش کار با دستگاه و ابزار را یاد می‌گیرید. با این دستگاه کوچک که چهارکاره است می‌توانید برش‌کاری، سمباده‌زنی، سوراخ‌کاری و خراطی را روی چوب انجام بدهید. تغییر حالت دستگاه هم خیلی راحت است و در عرض چند ثانیه می‌توانید آن را متناسب با کاری که می‌خواهید انجام بدهید تنظیم کنید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

بیشتر بخوانید
۱۰ فیلم فانتزی اقتباسی که شباهتی به کتاب‌هایشان ندارند

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا