انیمیشنسینما

هر آنچه از انیمیشن «من نفرت‌انگیز ۴» می‌دانیم

یونیورسال پیکچرز تایید کرده که فرنچایز «من نفرت‌انگیز» قرار است دنباله دیگری تحت عنوان «من نفرت‌انگیز ۴» داشته باشد و همین امر باعث ایجاد سوالات زیادی در ذهن مخاطبان و طرفداران این فرنچایز شده است.

این فرنچایز که کار خود را با انیمیشن «من نفرت‌انگیز» در سال ۲۰۱۰ آغاز کرد توانست به فروش ۳.۷ میلیارد دلاری دست یابد و به یکی از پردرآمدترین انیمیشن‌ها تبدیل شود. پس از آن دنباله‌ها و حتی اسپین‌آف‌های این انیمیشن به طور مداوم در بازه‌های زمانی دو تا سه ساله منتشر شدند و توانستند محبوبیت این انیمیشن را چند برابر نمایند. علاوه‌براین کتاب‌های موضوعی، بازی‌های ویدئویی و فیلم‌های کوتاه نیز بر اساس این سری فیلم‌ها منتشر شده‌اند و حال در بحبوحه همه‌گیری کرونا، این فرنچایز با اعلام خبر تولید دنباله دیگری تحت عنوان «من نفرت‌انگیز ۴» می‌خواهد به رشد خود ادامه دهد.

فیلم‌های «من نفرت‌انگیز» به روایت ماجراهای موجود فوق شروری به نام گرو در کنار سرسپردگان وفادارش، مینیون‌ها می‌پردازد. در طول این فیلم، بینندگان به سیر و سیاحت در گذشته گرو و آنچه که سبب شده او به یک شرور تبدیل شود و دنبال نمودن ماجراهای عجیب و غریبش در سفر دور و درازی که سبب شد در نهایت به پدر و شوهری مناسب تبدیل گردد عادت کرده‌اند. فرنچایز «من نفرت‌انگیز» از طریق شخصیت‌های کودک محور و به یاد ماندنی و صحنه‌هایی که دائما به عنوان الگوهای رفتاری در اینترنت به کار گرفته می‌شوند، توانسته طرفداران پر و پا قرص خود را برای یک بازه زمانی طولانی‌مدت حفظ نماید.

در سال ۲۰۱۷، «من نفرت‌انگیز ۳» شخصیت منفی جدیدی به نام بالتازار برات، با بازی تری پارکر را معرفی نمود که توانست تحول عظیمی را در این فرنچایز به وجود آورد. کریس ملداندری، مدیرعامل ایلومینیشن، پس از موفقیت این فیلم، برنامه‌های خود را برای دنباله‌های آتی فرنچایز با مخاطبین در میان گذاشت. هدف اصلی او از تولید فیلم‌های «من نفرت‌انگیز» این است که در دنیایی سرشار از بدی‌ها احساس خوبی به شما بدهد. اکنون پس از گذشت یک سال از تاریخ اکران پیش درآمد «مینیون‌ها: ظهور گرو»، سرانجام تاریخ اکران «من نفرت‌انگیز ۴» مشخص شد. بنابراین ما می‌خواهیم در اینجا جزئیات بیشتری را درباره دنبالی بعدی این فرنچایز، با شما به اشتراک بگذاریم و اطلاعاتی را در مورد بازیگران و تاریخ اکران این دنباله در اختیار شما قرار دهیم.

بیشتر بخوانید
۳۰ مستند حیات وحش برتر در تمام دوران

تاریخ انتشار من نفرت‌انگیز ۴

من نفرت‌انگیز

ایلومینیشن و یونیورسال پیکچرز بالاخره تاریخ اکران «من نفرت‌انگیز ۴» را اعلام نمودند و گویا قرار است این دنباله در تاریخ ۳ ژوئیه ۲۰۲۴ در سینماها اکران شود. درست همانند بیشتر فیلم‌هایی که در طول همه‌گیری ویروس کرونا اکران شدند، «من نفرت‌انگیز ۴» ممکن است حداقل سی روز پس از نمایش آن در سینماها برای پخش در سرویس پخش آنلاین قرار گیرد.

بازیگران من نفرت‌انگیز ۴: کدام صداپیشه‌ها و شخصیت‌ها به این فرنچایز بازخواهند گشت؟

من نفرت‌انگیز

قطعا در دنباله جدید «من نفرت‌انگیز» شاهد بازگشت بسیاری از شخصیت‌های دوست‌داشتنی این فرنچایز خواهیم بود. استیو کارل در نقش گرو به این فرنچایز باز خواهد گشت و کریستن ویگ، صداپیشگی همسرش، لوسی وایلد را بر عهده خواهد داشت. میراندا کازگرو در نقش مارگو دختر بزرگ گرو دوباره به جمع بازیگران این فیلم خواهد پیوست و استیو کوگان در نقش سیلاس رامسبوتم حضور خواهد داشت. به علاوه بینندگان «من نفرت‌انگیز ۴» می‌توانند منتظر جنجال‌ها و کشمکش‌های جدیدی باشند زیرا پیر کافین با صدای خود مینیون‌ها را به این فرنچایز بازخواهد گرداند. حتی صدای کافین را می‌توان در دنباله «مینیون‌ها: ظهور گرو» نیز شنید.

داستان فرنچایز من نفرت‌انگیز به کدام سمت و سو خواهد رفت؟

من نفرت‌انگیز

در حالی که هنوز هیچ‌گونه جزئیاتی درباره داستان «من نفرت‌انگیز ۴» در دست نیست، اما انتظار می‌رود که این فیلم همان داستان شیرین و دوست داشتنی سری‌های قبلی را حفظ کند. بر اساس خط داستانی دنباله‌های قبلی، «من نفرت‌انگیز ۴» ممکن است بر روی داستانی تمرکز کند که در آن یک ابر شرور می‌خواهد به هر طریقی که شده جهان را نابود سازد و فقط تخصص و مهارت گرو می‌تواند جلوی آن را بگیرد. کارگردان کهنه‌کار این فرنچایز، کریس رنود (کارگردان «من نفرت‌انگیز ۱ و ۲» و «لوراکس») قرار است روی این پروژه کار کند، در حالی که مایک وایت (نویسنده «مدرسه راک» و «نیلوفر سفید») در حال نوشتن فیلم‌نامه این دنباله است و مانند تمامی فیلم‌های ایلومینیشن، کریس ملداندری نیز کار تهیه‌کنندگی «من نفرت‌انگیز ۴» را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید
۱۴ فیلم برتر درباره‌ی ورزش محبوب فوتبال که باید تماشا کنید

منبع: screenrant

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا