سینما

۳ روان نویس از برندهای معتبر برای آن‌ها که به تندنویسی علاقه دارند

روان‌نویس‌ها همان‌طور که از اسمشان پیداست موقع نوشتن نرم‌تر از خودکار و خودنویس عمل می‌کنند. روان‌نویس‌ها به همین دلیل نوشت‌افزار محبوبی برای اکثر افراد هستند بخصوص آن‌هایی که به تندنویسی علاقه دارند.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

روان‌نویس زبرا بیست و چند رنگ جذاب در بازار دارد و بازه‌ی قیمت آن‌ها بین ۲۴ تا ۴۵ هزارتومان است. جنس بدنه‌ی این روان‌نویس از پلاستیک شفاف است درنتیجه می‌توانید متوجه بشوید که جوهر آن چه وقت در حال تمام شدن است. نوکش ساچمه‌ای است و قطر نوکش ۰.۵ میلی‌متر است. روان‌نویس سبک و خوش‌دستی است که کیفیت ساخت آن هم عالی است. بخصوص که جای قرار گرفتن انگشتان لاستیکی قرار دارد که از فشار به انگشتان جلوگیری می‌کند. برند زبرا ژاپنی است و برای استفاده روزمره بسیار کاربردی و مناسب است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

روان‌نویس دومی که بررسی می‌کنیم از برند ایرانی پنتر است. جنس بدنه‌ی آن پلاستیکی و مشکی رنگ است. جنس نوک آن نمدی است و قطر آن ۰/۴ میلی‌متر است و ریزنویس به شمار می‌رود. بدنه‌ی آن هم به شکل مثلثی ارگونومیک طراحی شده است تا موقع نوشتن زود خسته نشوید. این روان‌نویس یازده رنگ متنوع دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

آخرین برند یوروپن است که بیشتر برای هدیه دادن به درد می‌خورد چون بدنه‌اش شیک و شبیه خودنویس است. این روان‌نویس به همراه یک مغزی داخل یک جعبه‌ی سخت قرار دارد. جنس آن از فلز است و درنتیجه سنگین‌تر از بقیه‌ی روان‌نویس‌هاست و به درد نوشتن‌های طولانی روزمره نمی‌خورد. نوک مغزی آن ساچمه‌ای و قطر نوشتن آن یک میلی‌متر است. مزیت آن این است که بعد از تمام شدن جوهرش می‌توانید مغزی آن را دوباره پر کنید. یوروپن یک برند انگلیسی است که کیفیت خوبی دارد.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

بیشتر بخوانید
چرا موسیقی باخ جادویی است؟

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا