سینما

هنگ درام نیتراید یا استیل؟

هنگ درام یا ساز هنگ که اسامی دیگری مثل پنتام و هندپن هم دارد از دسته‌ی سازهای کوبه‌ای است. یکی از مدرن‌ترین سازهایی است که این روزها استفاده می‌شود. ساز جوانی که اولین‌بار سال ۲۰۰۰ توسط یک زن و مرد آلمانی در سوئیس ساخته شد. البته شبیه این ساز در آفریقا و آمریکای جنوبی از قرن‌ها بیش وجود داشته است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

هم هنگ درام نیتراید و هم استیل فلزی هستند. اولی از جنس فولاد نیتراید است و دومی استیل ضدزنگ. هنگ‌درام‌هایی که جنس آن‌ها از فولاد نیتراید است دربرابر رطوبت اصلا مقاومت ندارند و خیلی زود زنگ می‌زنند. اگر در جغرافیایی زندگی می‌کنید که شرجی است و رطوبت دارد حتما باید از هنگ درام‌های استیل ضدزنگ استفاده کنید. تفاوت دوم این دو هنگ‌درام در صدای ساز است.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

بیشتر بخوانید
لوازم گیتاریست‌ها؛ برای گیتار زدن چه چیزی جز ساز لازم است؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا