سینما

سه مدل تراش رومیزی با طراحی‌های جالب و قیمت‌های مناسب

تراش رومیزی برای بچه‌هایی که میانه‌ی دهه‌ی ۶۰ به دنیا آمدند یک اتفاق جالب و جذاب در حوزه‌ی لوازم تحریر بود. مجبور نبودی دائم آشغال مدادتراش را در سطل خالی کنی. ضمن اینکه مدادها را خیلی نوک تیز می‌تراشید. حالا اما تراش رومیزی یک وسیله‌ی ضروری چه برای دانش‌آموزان و چه در دفاتر مهندسی و شرکت‌هاست که هنوز با مداد طراحی می‌کنند یا می‌نویسند.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا
مشاهده محصول در دیجی‌کالا
مشاهده محصول در دیجی‌کالا

تراش‌های رومیزی در انواع طرح‌ها و با قیمت‌های متفاوت در سایت دیجی‌کالا موجود هستند. ما سه تراش رومیزی را که هم طراحی جذابی داشتند و هم بازه‌ی قیمتی‌شان مناسب بود برای معرفی در این ویدیو انتخاب کردیم. اولین تراش رومیزی مدل میوه است که در رنگ‌های مختلف موجود شده. جنس بدنه‌ی آن از پلاستیک مرغوب ساخته شده و ابعاد آن ۵.۵ در ۸ سانتی‌متر است. زیر این تراش رومیزی پد ضد لغزش گذاشته شده تا از سر خوردن آن جلوگیری شود. نکته‌ی منفی این تراش ماندن علامت تیغه‌های فلزی تراش روی بدنه‌ی مداد پس از تراشیدن است.

تراش رومیزی فانتزی مدل ماشین هم محصول چین است که بدنه‌ی آن هم از پلاستیک ساخته شده. این تراش رومیزی با طراحی‌اش برای کودکان گزینه‌ی مناسبی است.

تراش برقی تنوین طراحی ساده‌ای دارد. جنسش از پلاستیک است و برای روشن کردنش به دو باتری قلمی نیاز است. البته به صورت دستی و مکانیکی هم کار می‌کند. تراش سبک و مینی‌مالی است.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

بیشتر بخوانید
۱۰ کلیشه‌ تکراری فیلم‌های علمی-تخیلی

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا