سریال ایرانیسینماسینمای ایران

ست قلم‌مو ره آورد سرى ١٣٧۵؛ برای آن‌ها که نقاشی را دوست دارند

یکی از ابزارهای مهم برای هر نقاشی داشتن قلم‌موی خوب و باکیفیت است. در این ویدیو یک ست قلم‌موی ایرانی از برند ره‌آورد را معرفی کرده‌ایم که شامل ده قلم‌موست.

ست قلمو ره آورد سری 1375 بسته ده عددی

همه‌ی این قلم‌موها از نوع سر گرد هستند. با ده سایز مختلف در یک بسته‌بندی مناسب قرار گرفته‌اند. جنس دسته‌شان پلاستیکی است و سر آن‌ها از موهای مصنوعی نرمی ساخته شده. روی سر هر یک از قلم‌موها هم یک درپوش پلاستیکی برای محافظت بیشتر گذاشته شده است. قلم‌موهای ره‌آورد کیفیت بسیار خوبی دارند. به راحتی می‌شود با چند سایز آن‌ها خطوط ظریف را نصب کرد و با این بسته‌بندی کامل می‌توانید از نقاشی کشیدن لذت ببرید. این ست ده‌تایی ارزش خرید بالایی دارد.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

بیشتر بخوانید
۱۰ شخصیت بداخلاق اما دوست‌داشتنی دنیای انیمیشن

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا