سریال ایرانیسینماسینمای ایران

خرید و مقایسه‌ی مداد نوکی پارسیکار مدل JM802-N2، مداد نوکی پنتر مدل M and G و مداد نوکی زبرا مدل Drafix

این هفته در بخش لوازم تحریر سه مدل مداد نوکی از سه برند مختلف را با هم از زوایای گوناگون بررسی می‌کنیم. اگر جزو کسانی هستید که استفاده از مداد نوکی یا به اصطلاح عوام اتودها را به استفاده از مدادهای چوبی معمولی ترجیح می‌دهید این ویدیو را تا انتها تماشا کنید.

مداد نوکی 0.7 میلی متری پارسیکار مدل JM802-N2
مداد نوکی 2 میلی متری پنتر مدل M and G
مداد نوکی 0.5 میلی متری زبرا مدل Drafix

اولین مدل مداد نوکی پارسیکار است. جنس بدنه‌ی این مداد نوکی پلاستیکی است اما قسمتی که انگشت‌ها روی آن قرار می‌گیرند سیلیکونی و انعطاف پذیر است که به انگشتان نویسنده فشار وارد نشود. وزن خیلی سبکی دارد و ضخامت نوک یا مغزی اتود ۰.۷ میلی‌متر است برای کسانی که خطوط درشت‌تر را می‌پسندند. طول بدنه هم ۱۳.۵ سانتی‌متر است. این مداد نوکی ساخت کشور چین است و در شش رنگ متنوع عرضه می‌شود. کیفیت معمولی دارد اما قیمتش خیلی مناسب است درنتیجه ارزش خرید دارد.

مداد نوکی بعدی پنتر محصول ایران است که سبک و خوش‌دست است و از پلاستیک مرغوب ساخته شده. بدنه‌ی ارگونومیک با طراحی شش ضلعی دارد تا بدون احساس خستگی بتوانید از نوشتن و طراحی با آن لذت ببرید. ضخامت نوک آن ۲ میلی‌متر است که یعنی خطوطی که با آن می‌نویسید شبیه خطوطی است که با مدادهای عادی نوشته می‌شود و مثل مداد نوکی‌های دیگر نازک نیست. سه رنگ مشکی و آبی و سبز دارد.

آخرین مداد نوکی از برند زبراست. جنس این مدادنوکی هم از پلاستیک است و وزن سبکی دارد. در قسمت انگشت‌ها شیارهای مدوری دارد که از سر خوردن مداد در دست جلوگیری می‌کند. ضخامت نوک آن ۰.۵ میلی‌متر است. این مداد نوکی ژاپنی ۲۲ رنگ دارد.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

بیشتر بخوانید
۱۰ سریال کوتاه کمتر از ۵ قسمت که می‌توانید در ایام عید تماشا کنید

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا