سینما

میز و صندلی مناسب پیانوی سری P یاماها

اگر پیانوی دیجیتال یاماها مدل p-45 دارید می‌دانید که پیانویی بسیار جمع‌وجور و قابل حمل است و بدنه‌ی چوبی هم ندارد. اما اگر بخواهید می‌توانید پایه و بدنه‌ی چوبی به آن اضافه کنید. پایه‌ای در دیجی‌کالا موجود است که برای پیانوی سری p یاماها می‌شود از آن استفاده کرد.

پیانو دیجیتال یاماها مدل P-45 B
میز و صندلی پیانو سری P مناسب برای یاماها

این پایه‌ها در دو رنگ سفید و مشکی در سایت موجود است. جنس این میز و صندلی مخصوص این سریال از پیانوهای یاماها از نئوپان است و اندازه‌هایش خوب و دقیق است و پیانو راحت در آن جا می‌گیرد اما اگر پیانوی یاماهایی دارید که جلویش جای هدفون دارد چون این میز جلویش بسته است احتمالا برای آن مدل مناسب نخواهد بود. ولی پشت میز کاملا باز است و اجازه می‌دهد که به همه‌ی پورت‌های پیانو دسترسی داشته باشید. متاسفانه برش‌های میز در اکثر نقاطش تمیز نیست و خیلی جاها لب پر شده است. از دور معلوم نیست اما اگر از نزدیک دقت کنید کاملا مشخص است. خیلی خوب است که این پایه و بدنه، در هم دارد چون جلوی گرد و خاک را می‌گیرد. دستگیره‌ها قابل قبول است اما لولاهای نقره‌ای توی ذوق می‌زند. ظاهرشان بد است و کمی هم کج شده که معلوم است تحمل وزن بدنه را ندارند. پایه نت هم موقع بستن در ممکن است باز شود و به پیانویتان ضربه بزند.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

بیشتر بخوانید
۵ انیمیشن و انیمه‌ی گرانقیمت تاریخ سینما

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا