سینما

لوازم گیتاریست‌ها؛ برای گیتار زدن چه چیزی جز ساز لازم است؟

برای نواختن هر سازی علاوه بر داشتن آن ساز به یک سری تجهیزات جانبی نیاز دارید. در این ویدیو برایتان می‌گوییم که اگر می‌خواهید گیتاریست شوید علاوه بر گیتار چه چیزهایی باید تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا
مشاهده محصول در دیجی‌کالا
مشاهده محصول در دیجی‌کالا

اولی پایه نت یا پوپیتر است که هما‌ن‌طور که از اسمش پیداست شما نت‌ها را روی آن می‌گذارید و چه برای تمرین و چه اجرا وسیله‌ای ضروری است. سازی مثل پیانو خودش جای نت دارد اما برای سازهایی که در آغوش می‌گیرید مثل گیتار داشتن پایه‌ی نت ضروری است.

پیک ابزار دومی است که مختص گیتاریست‌ها و برخی دیگر از نوازندگان زهی مثل سه تار الکتریک است. پیک برای گیتار کلاسیک یک ابزار دلخواه است. خیلی‌ها ترجیح می‌دهند با ناخن بلند انگشتشان سیم‌ها را به لرزش دربیاورند اما اگر ناخن‌های حساس و شکننده‌ای دارید پیک گیتار می‌تواند به شما در نواختنش کمک کند. جدا از اینکه پیک‌ها در طرح‌ و رنگ‌های مختلف نوازنده را سر ذوق هم می‌آورند.

ابزار سوم آچار کوک است. موقعی که می‌خواهید سیم گیتار را عوض کنید سریع‌تر می‌توانید ماشین هدها را بچرخانید و دست‌تان اذیت نخواهد شد. آچار کوک وسیله‌ی بسیار کاربردی است.

چهارمی هم مترونوم تیونر است که اپلیکیشن‌هایش هم موجود است و با آن هم می‌توانید گیتارتان را کوک کنید و هم موقع نواختن از مترونوم برای نگهداشتن ضرب‌ها استفاده کنید.

کاپو یا باره‌گیر ابزاری است که می‌توانید روی فرت ببینید. دست آخر هم داشتن کیس مناسب و محکم برای یک ساز اهمیت زیادی دارد. بنا به ارزش ساز و سلیقه‌تان می‌توانید هارد کیس یا سافت کیس خریداری کنید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

بیشتر بخوانید
۳۵ فیلم طولانی برتر برای تماشا در ایام عید

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا