سینما

۷ انجمن مخفی بزرگ انیمه‌ها

انجمن های مخفی برخی از مرموزترین و جذاب‌ترین سازمان‌های دنیای انیمه هستند. این درست است که انجمن‌های قابل توجه زیادی در انیمه‌ها وجود دارد، ولی فقط تعداد کمی از آنها هستند که داستان‌های پس‌زمینه آنقدر جالب و اعضایی آنقدر منحصربه‌فرد داشته باشند که به عنوان انجمن‌های مخفی به آن‌ها توجه شود. برخی از تکان دهنده‌ترین و فراموش نشدنی‌ترین پیچش‌های داستانی تاریخ دنیای انیمه به لطف این سازمان‌های مخفی و استراتژیست‌های بزرگی که آنها را رهبری می‌کنند، اتفاق افتاده است.

بسیاری از این انجمن‌های مخفی رهبران و اعضای وحشتناک و شروری دارند که هدف اصلیشان نابودی جهان و تحت کنترل گرفتن آن است. با این حال، جنگجویان بزرگی هم وجود دارند که جوامعی پنهانی برای محافظت و خلاص کردن دنیا از شر موجودات اهریمنی و انواع شخصیت‌های شرور تأسیس کرده‌اند. در این مطلب برخی از فراموش نشدنی‌ترین ماجراجویی‌های دنیای انیمه، شرورترین و ظالم‌ترین شخصیت‌ها و یا شجاع‌ترین قهرمانان که مخفیانه دنیا را برای همیشه تغییر دادند، برای دوست‌داران انیمه یادآوری خواهد شد.

۷. وی – «توکیو غول» (Tokyo Ghoul)

توکیو غول انجمن مخفی انیمه

وی که با نام واسوکی نیز شناخته می‌شود، یکی از مرگبارترین و شیطانی‌ترین انجمن‌های مخفی دنیای انیمه است. این انجمن برای اکثر افراد ناشناخته است و اعضای آن نیمه انسان‌هایی هستند که هدف‌شان حفظ تعادل بین انسان‌ها و غول‌ها است. هرچند آنها به اندازه دیگر سازمان‌های تروریستی غول در دنیای «توکیو غول» مرگبار نیستند، اما باز هم قاتلان بی‌رحمی هستند که زندگی انسان و هیولا برایشان فرقی ندارد.

«توکیو غول»  یکی از تاریک‌ترین و تامل برانگیزترین انیمه‌های سریالی در ژانر ترسناک/فانتزی است. داستان تلخ و تامل‌برانگیز این انیمه در مورد پسر جوانی به نام کن کانکی است که به یک نیمه غول تبدیل می‌شود و تصمیم می‌گیرد از دیگران در برابر غول‌های انسان‌خوار محافظت کند.

بیشتر بخوانید
تشریح پایان‌بندی فیلم «مثلث غم»؛ کمدی دیوانه‌واری که نخل طلا برد
 دفتر کلاسوری 100 برگ پدیده نقش مدل 26 حلقه کالکشن انیمه طرح (توکیو غول) Tokyo Ghoul کد 01

۶. عدن – «قانون‌شکن» (Code: Breaker)

قانون شکن انجمن مخفی انیمه

عدن یکی از قدیمی‌ترین انجمن‌های مخفی دنیای انیمه است که بیش از صد سال قدمت دارد. این انجمن همچنین یکی از مخفی‌ترین سازمان‌هایی است که سه رهبر مرموز هم دارد. اعضای عدن که از برخی موفق‌ترین سیاستمداران و رهبران تجاری ژاپن تشکیل شده‌اند، بسیار قدرتمند هستند. همین افراد هستند که در مورد ماموریت‌ها تصمیم می‌گیرند و دستورات را به قانون‌شکن‌ها و قانون‌گذارها منتقل می‌کنند.

«قانون‌شکن» یکی از بهترین انیمه‌های سریالی ژانر فراطبیعی است که در مورد دختری دبیرستانی به نام ساکوراست که سعی می‌کند یک سازمان مخفی و قاتلان فراطبیعی آن را از کشتن باز دارد.

۵. نمسیس- «مدرسه‌ی قهرمانانه‌ی من» (My Hero Academia)

مدرسه‌ی قهرمانانه‌ی من انجمن مخفی انیمه

«مدرسه‌ی قهرمانانه‌ی من» یکی از سرگرم کننده‌ترین و انگیزشی‌ترین انیمه‌های سریالی اکشن است که پر است از رمز و راز، شخصیت‌های مرموز و انجمن‌های مخفی. یکی از ناشناخته‌ترین انجمن‌های مخفی این انیمه، نمسیس است. این انجمن برای کمک به سایر آژانس‌های قهرمانی برای محافظت از مردم ژاپن در برابر تبهکاران تاسیس شده است. نمسیس کاملاً مخفیانه کار می‌کند و هویت اعضای آن حتی برای دیگر آژانس‌های قهرمانی و طرفداران قهرمانان مخفی می‌ماند.

«مدرسه‌ی قهرمانانه‌ی من» یکی از پرپیچ و خم‌ترین انیمه‌ها با حضور ترسناک‌ترین تبهکاران، قهرمانان قدرتمند و کلاهبرداران به‌یاد ماندنی انیمه‌ها است . داستان درمورد دکوی جوان است که سفری را آغاز می‌کند تا تبدیل به بزرگترین قهرمان تاریخ شود.

کوله پشتی طرح انیمه my hero academia کد 7119 به همراه جامدادی

۴. انجمن مگا- سرنوشت: استی نایت (Fate/Stay Night)

سرنوشت: استی نایت انجمن مخفی انیمه

انجمن مگا یکی دیگر از انجمن‌های مخفی قدیمی دنیای انیمه است که زمانی در قرون وسطی تأسیس شده است. این انجمن یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های بین‌المللی است که به طور مخفیانه سعی در کنترل، توسعه و دور نگه داشتن ماجکرفت از دستان اشتباه کرده است. به علاوه انجمن مگا استفاده مجرمانه از جادو را ممنوع کرده است. اما دغدغه اصلی آنها این است که راز خود را از عموم مردم حفظ کنند.

بیشتر بخوانید
۱۰ فیلم شاهکار آزاردهنده که تماشای مجدد آن‌ها غیر ممکن است

در «سرنوشت: استی نایت» با تعدادی از بهترین خدمتکاران سرنوشت، جنگجویان فرا طبیعی و تبهکارانی که مبارزانی ماهر و کاربران جادو هستند، آشنا می‌شویم. داستان این انیمه هم درباره نوجوانی به نام شیرو است که وارد مسابقات مرگبار پنجمین جنگ جام مقدس می‌شود تا بتواند به آرزویش برسد.

۳. دوزخ- «فانتوم: مرثیه‌ای برای فانتوم» (Phantom: Requiem for the Phantom)

فانتوم انجمن مخفی انیمه

دوزخ یکی از مرگبارترین انجمن‌های مخفی دنیای انیمه است. این سازمان مافیایی مخفی یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های آمریکایی است که می‌خواست از قدرت خود برای تحت کنترل گرفتن همه سازمان‌های اوباش دنیای زیرزمینی استفاده کند. آنها از قاتلی به نام فانتوم استفاده کردند که دستوراتشان را اجرا کند و مخالفان آنها را بکشد.

«فانتوم: مرثیه‌ای برای فانتوم» از بهترین انیمه‌های اکشن تاریخ است. داستان این انیمه درباره دو تن از ماهرترین قاتلان یک سازمان مخفی، اِین و زووی و ماجراجویی و سفر آنها است برای بازگرداندن خاطرات واقعی‌شان پس از شستشوی مغزی که توسط انجمن دوزخ روی آن‌ها انجام شده تا آنها را به قاتلانی بی‌رحم تبدیل کند.

۲. سیل- «نئون جنسیس اونگلیون» (Neon Genesis Evangelion)

انیمه

سیل یکی از نمادین‌ترین انجمن‌های مخفی آینده‌نگرانه در دنیای انیمه‌ است. این سازمان مخفی مرموز اما قدرتمند دارای اعضای با نفوذ بسیاری است که می‌توانند بر دولت جهانی و همچنین برخی از حیاتی‌ترین سازمان‌ها و مشاغل در سراسر کره زمین تأثیر بگذارند. از آن‌جایی که سیل مسئول مرگ میلیون‌ها انسان به دلیل «برخورد دوم» است، درنتیجه می‌توان آن را یکی از مرگبارترین سازمان‌های مخفی هم دانست.

«نئون جنسیس اونگلیون» یکی از بهترین انیمه‌ها در آینده‌ای دیستوپیایی است. داستان عمدتاً حول گروهی از خلبانان اونگلیون و دیگر اعضای نرو است که در تلاش هستند تا از ایجاد فاجعه‌های مرگبارتر توسط فرشتگان جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید
۴ مفهوم عمیق فیلم «باشگاه مشت‌زنی» که شاید متوجه‌شان نشده باشید

پیکسل عرش مدل نئون جنسیس اونگلیون Neon Genesis Evangelion کد Asp3072

جاکلیدی عرش مدل نئون جنسیس اونگلیون Neon Genesis Evangelion کد Asj3062

۱. سازمان هلسینگ- «هلسینگ» (Hellsing)

هلسینگ انجمن مخفی انیمه

سازمان هلسینگ بزرگترین و مرموزترین انجمن مخفی در انگلستان است که برای کشتن همه موجودات فراطبیعی، از جمله خون‌آشام‌ها و همه موجودات غیر انسانی که وارد پادشاهی می‌شوند، تاسیس شده است. با این وجود آن‌ها از کمک همین موجودات هم  استفاده می‌کنند و جنگجویان فراطبیعی خود را ایجاد می‌کنند.

«هلسینگ» یکی از تاریک‌ترین انیمه‌های تاریخی فانتزی است که ماجراهای دو خون آشام به نام‌های آلوکارد و سراس را دنبال می‌کند که توسط سازمان هلسینگ ساخته شده‌اند. این دو خون آشام خیلی زود تبدیل به رهبران جنگ علیه تمام دشمنان  فراطبیعی در انگلستان می‌شوند.

منبع: GAMERANT

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا