سینما

۳ پیانو دیجیتال؛ از سازی برای آغاز آموزش تا یک پیانوی حرفه‌ای

پیانوهای آکوستیک هم وزن زیادی داشتند و هم قیمت بسیار بالایی. جدا از آن با پیشرفت تکنولوژی خیلی‌ها علاقمند بودند صدای سازشان را به دلخواه کم و زیاد کنند یا از ویژگی‌های دیگری به نسبت تکنولوژی‌های پیانو استفاده کنند مثل تفاوت تاچ صفحه کلیدها، داشتن مانیتور برای دیدن نت‌ها، داشتن هدفون برای اینکه صدای ساز را فقط خودتان بشنوید و حتی امکان ضبط قطعه‌ای که می‌زنید. در این ویدیو سه پیانوی دیجیتال با قیمت‌های متفاوت معرفی شده‌اند.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا
مشاهده محصول در دیجی‌کالا
مشاهده محصول در دیجی‌کالا

پیانوی یاماها مدل p45 شبیه کیبورد است و بدنه‌ ندارد. بسیار سبک و برای حمل و نقل آسان. ۸۸ کلاویه دارد و برای شروع آموختن پیانو ساز مناسبی است.

برند کاسیو هم مثل یاماها از برندهای مطرح حوزه‌ی ساز و آلات موسیقی است. پیانوی کاسیو AP270 بدنه‌ی چوبی و سه پدال دارد که درست شبیه پیانوهای آکوستیک است. صندلی پیانو هم همراه این ساز است. همرده‌ی این ساز اگر بخواهید در برند یاماها چیزی بخرید باید سراغ YDP 164 بروید.

آخرین پیانوی این ویدیو بهترین‌شان است. یاماها CLP 745 از بهترین پیانوهای دیجیتال است که البته قیمتش نسبت به دو پیانوی قبلی بالاتر است اما هم از لحاظ شکل و ظاهر و هم صدا خیلی شبیه پیانوهای آکوستیک است.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

بیشتر بخوانید
۱۰ لباس و پوشش نامناسبت در انیمیشن‌های دیزنی و پیکسار

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا