سینما

کالیمبا سگا مدل CKc00-C؛ خوش دست و خوش صدا

کالیمبا سازی کوچک با ساختاری ساده و قیمتی مناسب است که در سال‌های اخیر به شدت میان مردم محبوبیت یافته. ساز ترکیبی از بدنه‌ی چوبی با تیغه‌های فلزی است که از ارتعاش تیغه‌ها صدا تولید می‌شود. کالیمبایی که در این ویدیو بررسی می‌کنیم از برند سگاست. سگا شرکتی است که در حد جکو کالیمباهای خوب و حرفه‌ای تولید می‌کند و قیمت‌های مناسبی هم دارد. نوازنده‌ی مهمان این ویدیو خانم حنانه جهان‌دیده است.

کالیمبا سگا مدل CKc00-C

کالیمبای سگا بدنه‌ی چوبی رنگ روشنی از جنس ماهون دارد. بدنه تو خالی است و صدای خیلی گرم و عمیق و بلندی را تولید می‌کند. کنار سوراخ صدا طرحی از سر یک گوزن را می‌بینید. دو طرف کالیمبا فرورفتگی‌هایی است که خیلی راحت‌تر بتوانیم آن را در دست بگیریم.کالیمباهایی که این فرو رفتگی‌ها در آن‌ها تعبیه شده به صورت کلی حس خیلی بهتری را منتقل می‌کنند. پشت این کاسه‌ی چوبی هم دو سوراخ برای ایجاد ارتعاش است. این ساز ۱۷ تیغه‌ی فلزی دارد که بسیار براق و صیقلی و باکیفیت هستند. روی تیغه‌ها اسم نت‌ها حک شده که خب این عالی است. چند تا برچسب هم برای تزیین یا علامت‌گذاری‌شان وجود دارد که در یادگیری کمک می‌کند. اقلام همراه ساز یک جفت پیک انگشتی، یک دفترچه و یک پارچه برای تمیز کردن ساز است.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

بیشتر بخوانید
۹ ویژگی منفی انیمیشن‌های مدرن دیزنی

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا