سینما

هر آنچه از دنباله‌ی انیمیشن «قرمز شدن» می‌دانیم

سرانجام انیمیشن «قرمز شدن» پیکسار برای تماشا در پلتفرم استریم دیزنی پلاس قرار گرفت. حالا قصد داریم تمام چیزهایی را که در مورد دنباله دوم این فیلم می‌دانیم با شما در میان بگذاریم.

هشدار؛ امکان لو رفتن داستان «قرمز شدن» وجود دارد

جدیدترین انیمیشن پیکسار با نام «قرمز شدن» بالاخره از راه رسید اما حال سوالی که پیش می‌آید این است که ما در مورد دنباله دوم آن چه می‌دانیم؟ «قرمز شدن» به ‌عنوان اولین فیلم پیکسار که توسط یک تیم از بانوان خلاق ساخته شده و کاملا در فرهنگ چینی غوطه‌ور شده، فیلمی است که با انیمیشن‌های قبلی پیکسار کاملا متفاوت است.

البته تاکنون در رابطه با «قرمز شدن ۲» چیزی گفته نشده با این حال، با نقدهای مثبتی که فیلم «قرمز شدن» به دست آورده، به نظر می‌رسد دنباله‌های بعدی آن یکی پس از دیگری ساخته شوند. بنابراین ما قصد داریم تمام چیزهایی را که در مورد دنباله دوم این فیلم می‌دانیم با شما در میان بگذاریم.

قرمز شدن

«قرمز شدن» داستان میلین می لی (با صداپیشگی رزالی چیانگ) را روایت می‌کند که دانش‌آموز ممتازی است و به تازگی وارد ۱۳ سالگی شده است. می همیشه سعی کرده نظر مثبت والدینش را جلب کند، اما حالا که وارد دوره نوجوانی شده، کم کم شک و تردید وجودش را فرامی‌گیرد. بنابراین او تلاش می‌کند تا میلش به استقلال را با تمایلش برای راضی نگاه داشتن خانواده در تعادل نگاه دارد. اما ناگهان او با چیزی مواجه می‌شود که هیچ دختر نوجوانی نمی‌تواند آن را تحمل کند و آن نفرینی اجدادی است که سبب می‌شود هر بار که احساسات شدیدی را تجربه می‌کند به یک پاندای قرمز غول‌پیکر تبدیل شود. تبدیل شدن می به یک پاندای قرمز غول‌پیکر او را در یک دوراهی سخت قرار می‌دهد چراکه حال او مجبور است یا به آن چیزی که خانواده‌اش می‌خواهند تبدیل شود یا راهی را که خودش می‌خواهد در پیش بگیرد.

بیشتر بخوانید
ورود شکوهمندانه‌ی «برادران سوپر ماریو» به میدان رقابت (باکس آفیس هفته)

«قرمز شدن» با ادامه دادن راه انیمیشن‌هایی مانند «لوکا» و «روح»، آخرین انیمیشن پیکسار است که مستقیما برای دیزنی پلاس ساخته شده است. علی‌رغم استقبال بسیار مثبت از انیمیشن‌های اخیر پیکسار، آخرین باری که مخاطبان انیمیشن‌های این کمپانی را در سینما تماشا نمودند، انیمیشن «به پیش» محصول سال ۲۰۲۰ بود. دیزنی پس از اینکه به دلیل همه‌گیری کرونا، با استقبال کمتری در گیشه مواجه شد، تصمیم گرفت انیمیشن‌های خود را در سینما عرضه نکند و در عوض آن‌ها را به صورت رایگان در دیزنی پلاس به نمایش بگذارد.

آیا پیکسار قرمز شدن ۲ را تولید خواهد کرد؟

در حال حاضر، هیچ اطلاعیه رسمی در مورد ساخت دنباله‌ای برای «قرمز شدن» ارائه نشده است، با این حال، سازندگان این فیلم برای این کار آماده هستند. در واقع کارگردان این انیمیشن، دامی شی و تهیه کننده آن، لیندزی کالینز به طرفداران اطمینان دادند که احتمال دارد این فیلم دنباله‌های دیگری هم داشته باشد اما در عین حال عنوان نمودند که هنوز صحبتی در این خصوص انجام نشده است.

داستان قرمز شدن ۲ در رابطه با چه چیزی خواهد بود؟ آیا آن فیلم به روایت دنباله قرمز شدن خواهد پرداخت؟

قرمز شدن

«قرمز شدن» قطعا به گونه‌ای تمام شد که بتوان دنباله‌های دیگری هم برایش ساخت. در پایان می با پاندای قرمزش متحد می‌شود و یاد می‌گیرد که در کنار او زندگی کند، بنابراین او باید به سفرهای زیادی برود تا بتواند خود واقعی‌اش را پیدا کند. می به تازگی توانسته روابط خود را با خودش، دوستانش و خانواده‌اش تا حدی متعادل سازد اما در این مسیر، راه دور و درازی را در پیش دارد. همان‌طور که می استقلال خود را به دست می‌آورد و دبیرستان را شروع می‌کند، باید رابطه خود را با پاندا قرمز مستحکم‌تر کند. به گفته شیف فیلم اول تازه شروع روایت داستان‌های جذاب‌تر است.

بیشتر بخوانید
۵ نقطه ضعف بزرگ سریال «نوبت لیلی»‌؛ وقتی همه چیز سردرگم و مصنوعی است

پیش‌بینی تاریخ انتشار قرمز شدن ۲

هنوز هیچ خبر رسمی مبنی بر تولید «قرمز شدن ۲» اعلام نشده است و با توجه به اینکه تولید فیلم اول «قرمز شدن» چیزی در حدود پنج سال طول کشید. یعنی کار ساخت آن از سال ۲۰۱۷ شروع شد، این احتمال وجود دارد که تولید «قرمز شدن ۲» نیز چندین سال طول بکشد. در واقع اگر دنباله دوم همان مسیر «قرمز شدن» را برای تولید در پیش بگیرد، قطعا باید در سال ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ شاهد اکرانش باشیم.

منبع: screenrant

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا