سینما

نگهدارنده کتاب کتابیار مدل پلاس؛ محصولی برای راحت‌تر خواندن

کتابیار یک محصول باکیفیت و مفید ایرانی است. کتابیار در حقیقت یک‌جور نگهدارنده‌ی کتاب است اما نه از آن نگهدارنده‌هایی که در کتابخانه‌ها استفاده می‌شود و جلوی کتاب‌ها می‌گذارند تا از ققسه‌ها نیفتند. کتابیار نگهدارنده‌ی کتابی است که کتاب را باز نگه می‌دارد. اگر کنجکاوید بدانید به چه دردی می‌خورد این ویدیو را تماشا کنید.

نگهدارنده کتاب کتابیار مدل پلاس

بهترین شیوه‌ی کتاب خواندن نه در حالت دراز کشیده است جوری که اکثر ما تجربه‌اش می‌کنیم و نه اینکه روی مبل بنشینیم و کتاب را دستمان بگیریم. خواندن کتاب پشت میز ارگونومیک‌ترین حالت آن است. کتابیار کتاب را برایتان باز نگه‌می‌دارد تا مطالعه‌ی لذت‌بخش‌تری را تجربه کنید. وقتی کتاب را روی آن قرار می‌دهید دو گیره در قسمت پایین وجود دارد که کتاب را ثابت نگه می‌دارد و مانع از ورق خوردن آن می‌شود تا مطالعه‌ی آن صفحات کامل شود. این گیره‌ها به صورت ۳۶۰ درجه قابلیت چرخش دارند و به راحتی بعد از خواندن کتاب می‌توانید صفحات را برگردانید. در قسمت کنار این کتابیار یک محفظه به اندازه‌ی خودکار یا مداد وجود دارد که اگر خواستید در حاشیه‌ی کتاب بنویسید یا یادداشت بردارید همه چیز دم دستتان باشد. همه‌ی قسمت‌های این محصول از پلاستیک مرغوب ساخته شده و قابل شستشو هم است. زاویه‌ی این کتابیار نسبت به سطح افق به راحتی تغییر می‌کند تا کتاب را در زاویه‌ای بخوانید که برای چشمان و گردنتان مناسب است.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

بیشتر بخوانید
بررسی سه محصول برند پنتر؛ مداد رنگی و هایلایتر و آبرنگ

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا