سینما

سه فاکتور مهم که برای خرید جامدادی باید به آن‌ها توجه کنید

اول مدرسه برایمان یکی از عزیزترین لوازم تحریر‌هاست جا مدادی است چون جا مدادی‌ها می‌توانند حسابی متنوع باشند چه به لحاظ رنگ و شکل و چه کاربردشان. در این ویدیو درباره‌ی چند نکته صحبت کردیم که موقع خرید جامدادی خوب است به آن‌ها توجه کنیم.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا
مشاهده محصول در دیجی‌کالا
مشاهده محصول در دیجی‌کالا

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در خرید جامدادی مثل هر لوازم تحریر دیگری مساله‌ی وزن آن است. بهتر است جامدادی را انتخاب کنید که هم سبک باشد و هم به لحاظ ابعاد، اندازه‌ی جمع و جوری داشته باشد. جامدادی‌های چوبی و فلزی و پلاستیکی هم وزنشان زیاد است و هم معمولا در کیف موقع حرکت سر و صدای زیادی دارند.

دومین موردی که خوب است به آن توجه کنید جنس جامدادی است. جامداد‌ی‌های پارچه‌ای و قابل شستشو را در الویت خریدتان قرار دهید. چون به هر حال بعد از مدتی استفاده بخصوص داخل جامدادی کثیف می‌شود که اگر قابل شستشو نباشد باید کلا یک جامدادی جدید جایگزین کنید.

سومین فاکتور هم نوع بسته شدن جامدادی است. اگر جامدادی با زیپ بسته می‌شود بهتر است زیپش فلزی باشد که دوام بیشتری داشته باشد. بعد از زیپدارها می‌توانید سراغ جامدادی‌های بروید که با دکمه‌ یا چسب بسته می‌شوند.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

بیشتر بخوانید
 ۱۰ خیابان مشهور فیلم‌ها که در جهان سینما ماندگار شدند

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا