سینما

دفتر مشق ایفل بسته ۵ عددى؛ ارزش خرید بالا

در این ویدیو از بخش لوازم تحریر دیجی‌کالا یک بسته دفتر مشق پنج تایی با کیفیت و قیمت مناسب را بررسی کرده‌ایم. دفتر مشق مدل ایفل اواسط دی‌ماه در چهارده رنگ مختلف در سایت دیجی‌کالا موجود است. اگر دسته‌ی چند رنگ آن را خریداری کنید شامل پنج دفتر با رنگ‌های آبی و زرد و قرمز و سبز و صورتی است.

دفتر مشق مدل ایفل بسته 5 عددی

جلد دفترها ساده و تک‌رنگ است و سیمی هستند. دفترهای سیمی مزیت‌های زیادی دارند. اول اینکه شیرازه‌شان خراب نمی‌شود و راحت می‌توانید دفتر را تا بزنید. و دوم اینکه اگر نیاز به جدا کردن ورقی از دفتر بود خیلی راحت این کار صورت می‌گیرد. از نظر جنس جلدها طلقی و منعطف هستند. رنگ ورق‌های دفتر مشق سفید است. چاپ تمیزی دارند و فاصله‌ی بین خطوط خوب و استاندارد است و ضخامتشان هم مناسب است. با قیمت نزدیک به ۷۰ هزار تومان این دفترها ارزش خرید بالایی دارند. جلد ساده اما رنگی‌‌شان هم مزیتی است که هم برای بچه‌ها جذاب باشد و هم بزرگسالان در محل کار بتوانند از آن استفاده کنند.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

بیشتر بخوانید
ظهور انیمه‌ی «وان پیس: قرمز» در آخر هفته‌ای آرام (باکس آفیس هفته)

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا