سریال ایرانیسینماسینمای ایران

تنبک قشلاقی مدل D27؛ قیمت خوب با صدای ترد و تیز

تنبک یکی از سازهای محبوب میان ایرانیان است. سازی کوبه‌ای با ریشه‌ای ایرانی. ساز تنبک قشلاقی مدل D27 اواسط بهمن ماه ۱۴۰۱ با قیمت سه میلیون و ۹۰۰ هزارتومان در دیجی‌کالا به فروش رسید. این تنبک داخل یک پلاستیک حباب‌دار پیچیده شده بود و کیف محکم یا همان هارد کیس همراهش نبود. شاید با توجه به بالا نبودن قیمت ساز طبیعی باشد. به هر حال ساز سالم رسید اما باید این نکته را موقع خرید در نظر داشته باشید که بعدتر برای جابه‌جایی آن باید کیف محافظ هم تهیه کنید. چون سازی مثل تنبک که روی آن پوست کشیده شده خیلی به ضربه‌ها حساس است و ممکن است پوست روی آن خیلی زود پاره شود. نوازنده‌ی مهمان این ویدیو آقای نوید لاهیجی هستند.

تنبک قشلاقی مدل D27

این ساز چون به صورت ترکه‌ای ساخته شده و یک تکه نیست از ترکیب چوب‌های چوب و گردو تشکیل شده. همین ترکیب چوب‌ها باعث شده که قیمت ساز کمی پایین بیاید. ساز یک تکه نیاز به تنه‌ی بزرگ درخت دارد و ساختش هم سخت‌تر است که قیمت ساز را بالاتر می‌برد. ارتفاع این تنبک ۴۸ سانتی‌متر است. قطر دهانه‌ی بالا ۲۷ و دهانه‌ی کوچک ۲۳ سانتی‌متر است. کلن این ساز ظاهر خوبی دارد. این تنبک یک مهر است یعنی از لحاظ کیفی در دسته‌ی تنبک‌های یک مهر قرار می‌گیرد که برای مبتدی و متوسط‌ها مناسب است. پوست رویه آن پوست طبیعی شتر است و صدای ترد و تیزی دارد.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

بیشتر بخوانید
۹ فیلم کودکانه که به طور غیرمنتظره‌ای تاریک و دردناک‌ بودند

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا