سینما

کتابخانه مومیت دکور مدل آذین؛ سبک و ارزان‌قیمت

کتابخانه‌ی مومیت دکور مدل آذین که در این ویدیو معرفی کرده‌ایم، کتابخانه‌ای جمع و جور است که به درد اتاق نوجوانان یا به عنوان یک کتابخانه‌ی دکوری که جای زیادی نمی‌گیرد می‌توانید از آن استفاده کنید.

کتابخانه مومیت دکور مدل آذین

این کتابخانه‌ی کوچک در پنج رنگ در دیجی‌کالا موجود است. جنس آن از چوب نئوپان است که باعث می‌شود هم نسبتا بادوام و هم بسیار سبک باشد. چند پیچ مخصوص برای مونتاژ همراه این کتابخانه است که بتوانید طبقات آن را وصل کنید. ابعاد این کتابخانه ۳۰ سانتی‌متر در ۹۰ سانتی‌متر است. چهار طبقه دارد که البته عمق‌شان کم است و بین طبقات هم ارتفاع چندانی وجود ندارد. در نتیجه کتاب‌ها یا دکورهای بزرگ در این کتابخانه جا نمی‌شوند. اما برای کتاب‌های قطع کوچک و استاندارد و وسایل تزیینی ظریف می‌تواند قابل استفاده باشد و به عنوان جایی برای وسایل دکوری هم آن را به کار برد. کیفیت ساختش معمولی است اما به نسبت قیمتش ارزش خرید دارد. این کتابخانه البته مناسب کسانی که کتاب‌خوان حرفه‌ای هستند و برای کتاب‌هایشان دنبال قفسه‌های جادار می‌گردند، نیست.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

بیشتر بخوانید
۹ مجموعه سینمایی که پس از مرگ شخصیت اصلی ادامه پیدا کردند

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا