سریال ایرانیسینماسینمای ایران

سه تار حسام ملکشاهی مدل ویژه؛ سازی خوش‌دست و استاندارد

این ویدیو سه تاری با صدای دلنشین را به شما معرفی کرده‌ایم. سه تار حسام ملکشاهی مدل ویژه در یک اسفند ۱۴۰۱ معادل چهار میلیون و ۸۰۰ هزارتومان به فروش رسیده و نوازنده‌ی مهمان این ویدیو آقای سجاد حق‌گو هستند. سه تار از سازهای زهی اصیل ایرانی است.

سه‌تار حسام ملکشاهی مدل ویژه

سه تار حسام ملکشاهی مدل ویژه در دسته‌ی سه تارهای کاسه کوچک قرار می‌گیرد و کاسه هم به صورت ترکه‌ای ساخته شده است. یعنی یک تکه نیست و چوب‌ها تکه تکه کنار هم قرار گرفته‌اند. جنس چوب این سه تار از درخت توت است. صفحه رویی و کاسه از یک جنس هستند و اگر رنگ‌هایشان تفاوت دارد به دلیل رنگ خوردن کاسه است. روی صفحه کار جالبی کرده‌اند و سوراخ‌های صدا را با بخش تزیینی یکی کرده‌اند که باعث شده ظاهر سه تار متفاوت شود. ارتفاع خرک کاملا به اندازه است و به همین دلیل نوازندگی با این ساز خیلی نرم و روان اتفاق می‌افتد. دسته‌ی سه تار از چوب گردوست و پرده‌ها برخلاف خیلی از تارها و سه تارهایی که دیده‌ایم با فواصل دقیق و خیلی محکم بسته شده‌اند. این موضوع خیلی مهم است چون اگر هنرجو هستید باید حتما با پرده‌های منظم کار کنید. برای شیطانک از استخوان استفاده شده و خیلی خوب است که پلاستیکی نیست. گوشی‌های این سه تار آماده نبوده و برای این ساز ساخته شده‌اند. این سه تار به لحاظ درجه بندی کیفی دو مهر است.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

بیشتر بخوانید
کالیمبا سگا مدل CKc00-C؛ خوش دست و خوش صدا

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا