سینما

بررسی سه محصول برند پنتر؛ مداد رنگی و هایلایتر و آبرنگ

برای علاقمندان به نقاشی برند ایرانی پنتر نامی معتبر و شناخته شده است. در این ویدیو مداد رنگی ۲۴ رنگ، آبرنگ ۱۲ رنگ و ماژیک‌های هایلایتر (علامت‌گذاری) ۶ رنگ از برند پنتر را بررسی کرده‌ایم.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا
مشاهده محصول در دیجی‌کالا
مشاهده محصول در دیجی‌کالا

این مدل از آبرنگ پنتر بسته‌بندی جذابی دارد که برای بچه‌ها قطعا چشمگیرتر است. پالت این آبرنگ نسبتا بزرگ است و ۱۲ رنگ شفاف دارد. قلم‌موی شماره ۵ با کیفیت مناسب هم در پالت است که آن را در آب و رنگ‌ها بزنید. کیفیت این آبرنگ واقعا خوب است و کار با آبرنگ تاثیر خوبی در خلاقیت کودکان می‌گذارد درنتیجه خوب است اگر برای نقاشی بچه‌ها حتما یک آبرنگ هم تهیه کنید.

ماژیک علامت‌گذاری پنتر هم برای دانش‌آموزان و هم دانشجویان بسیار کاربردی است. رنگ‌های شفاف و زیبایی دارد و اگر اهل علامت‌گذاری نکات مهم کتاب‌هایتان هستید حتما به کارتان خواهد آمد. نوک ماژیک‌ها تخت و برش خورده است و می‌توانید خطوطی با قطور متفاوت ترسیم کنید.

مداد رنگی ۲۴ رنگ داخل یک جعبه‌ی قلزی با طراحی جذاب قرار گرفته‌اند که طبعا نسبت به جعبه‌ی مقوایی محکم‌تر است و از کیفیت بالاتری هم بهره می‌برد. طیف رنگی این مدادرنگی‌ها کامل است و مدادها شش ضلعی هستند که باعث می‌شود انگشتان بچه‌ها درد نگیرد و راحت‌تر با آن‌ها کار کنند.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

بیشتر بخوانید
معرفی و گزیده نقدهای فیلم ابرقهرمانی «بلک آدام»

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا