سینما

۲۰ پیشنهاد خرید هدیه برای طرفداران سریال «بازی تاج و تخت»

خون، عشق، جنون، قدرت، معما و صد البته اژدها، دنیای «بازی تاج و تخت» (Game Of Thrones) دقیقا به همین اندازه ناهمگون، جذاب و دوست‌داشتنی است. سریال پرخرج و افسانه‌ای HBO سال ۲۰۱۹ به پایان راه رسید و بعد از گذشت هشت فصل از طرفداران پروپاقرصی که شخصیت‌های سریال را مثل اعضای خانواده‌شان می‌دانستند، خداحافظی کرد. هرچند این وداع اصلا باشکوه نبود و فصل آخر هنوز هم که هنوز است مثل لکه‌ی ننگی بر پیشانی همه‌ی خاندان‌های بزرگ وستروس حک شده اما خاطره‌ی خوش فصل‌های ابتدایی به اندازه‌ای در ذهن مخاطبان پررنگ است که برای جان اسنو و «winter is coming» گفتن‌هایش دل‌تنگ می‌شوند.

«بازی تاج و تخت» با همه‌ی حواشی‌اش به خاطره‌ها پیوست اما طرفداران پروپاقرص آن هیچ وقت از هفت اقلیم و حواشی‌اش دست نمی‌کشند. اگر یکی از عزیزانتان از عشاق سینه چاک وستروس است، احتمالا یکی از فانتزی‌هایش کنار زدن همه‌ی خاندان‌های پرقدرت، رسیدن به تخت آهنین و فرمانروایی بر هفت اقلیم است. البته که این رویا در دنیای واقعی محقق نمی‌شود اما حتما می‌توانید با یک هدیه شگفت‌انگیز از دنیای دوست‌داشتنی «بازی تاج و تخت»، حسابی هیجان‌زده‌اش کنید.

حالا که تب و تاب «خاندان اژدها» (House Of The Dragon) به عنوان تازه‌ترین اسپین آف این سریال داغ است، سری به «بازی تاج و تخت» می‌زنیم و برای طرفداران دوآتشه‌ی جان اسنو، تیریون لنیستر، دنریس تارگرین و اژدهایانش چند پیشنهاد خرید هدیه از دیجی کالا داریم.

۱- کتاب «نغمه آتش و یخ» (بازی تاج و تخت ۱) با ترجمه‌ی فارسی

نغمه آتش و یخ

اولین چیزی که هر طرفدار پر و پا قرص و البته کنجکاوی آرزو دارد هدیه بگیرد، مجموعه کتاب‌های «نغمه‌یخ و آتش» (A Song of Ice and Fire) به عنوان منبع اصلی اقتباس سریال است. جرج آر. آر مارتین سال ۱۹۹۱ نگارش این مجموعه کتاب فانتزی را آغاز کرد و نخستین جلد آن با عنوان «بازی تاج و تخت» سال ۱۹۹۶ منتشر شد. تا به حال ۵ جلد از این مجموعه منتشر شده و قرار است در آینده دو جلد دیگر هم توسط مارتین نوشته و منتشر شود.

سریال «بازی تاج و تخت» از کتاب‌های «نغمه‌یخ و آتش» اقتباس شدند و جالب است بدانید از جایی که سازندگان سریال تصمیم گرفتند مستقل از کتاب‌ها عمل کنند و پیش از انتشار آن‌ها فیلم‌نامه را جلو ببرند، «بازی تاج و تخت» با افت مواجه شد.

ماجرا در دنیایی خیالی می‌گذرد که در آن هفت خاندان بزرگ برای تسخیر تخت آهنین و سلطه بر دیگران با هم می‌جنگند. پس از مرگ رابرت باراثیون، پادشاه وستروس (حکومت اصلی که بر تمام هفت اقلیم سلطه دارد)، فرزندش جفری به عنوان پادشاه تازه انتخاب می‌شود اما بقیه‌ی خاندان‌ها هم بیکار نمی‌نشینند و در سودای قدرت با یکدیگر وارد جنگ می‌شوند. این نزاع‌ها هم زمان می‌شود با حمله‌ی احتمالی موجودات خطرناکی به نام وایت واکر به سرزمین‌های شمالی.

پیشنهاد ویژه‌ی ما برای طرفداران پر و پا قرص سریال «بازی تاج و تخت» که هنوز منبع اقتباس آن را نخواندند، خرید مجموعه‌ی «نغمه‌ی آتش و یخ» با ترجمه‌ی فارسی از انتشارات ویدا است. شما هم می‌توانید همه‌ی کتاب‌های این مجموعه را تهیه کنید و هم برای شروع جلد اول آن با ترجمه‌ی خانم رویا خادم الرضا را هدیه بدهید. مطمئن باشید برای یک طرفدار دو آتشه غرق شدن در دنیایی کتابی که سریال محبوبش از آن اقتباس شده، نهایت لذت است.

پیشنهاد ویژه‌ی دیگر این که می‌توانید برای پایین آوردن هزینه‌ها، نسخه‌ی الکترونیکی همین کتاب‌ها را از فیدیبو تهیه کنید.

خرید کتاب نغمه آتش و یخ از دیجی کالا
خرید کتاب نغمه آتش و یخ از فیدیبو

۲- مجموعه کتاب «نغمه ‌یخ و آتش» (A song of ice and fire) به زبان انگلیسی

نغمه یخ و آتش

مخاطبانی که «بازی تاج و تخت» را به زبان انگلیسی تماشا کردند احتمالا با بسیاری از اصطلاحات آن آشنایی دارند و برایشان سخت است که دیالوگ‌های شخصیت‌های محبوبشان را به زبان دیگری بشنوند و بخوانند؛ بنابراین اگر مطمئن هستید کسی که می‌خواهید برایش هدیه تهیه کنید تا اندازه‌ای به زبان انگلیسی تسلط دارد، بهترین گزینه مجموعه‌ی اصلی «نغمه‌ یخ و آتش» به زبان اصلی است. این مجموعه‌ی نفیس توسط انتشارات Bantam منتشر شده، ۵ جلد دارد و همه‌ی کتاب‌هایی که تا این لحظه به بازار آمده را پوشش می‌دهد. همچنین با جلد گالینگور بهترین گزینه برای هدیه دادن است.

در نهایت از آن جایی که اصطلاحات زیادی در مجموعه استفاده شده و نوشتار آن هم به زبان معیار نزدیک است، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای افرادی باشد که تا حد خوبی به انگلیسی تسلط دارند و مهم‌تر از همه پیش‌تر سریال را تماشا کردند و از اصطلاحات و پیچیدگی خاندان‌ها سر درمی‌آورند. در غیر این صورت احتمالا هدیه‌ی نفیس شما تا سال‌ها در کتابخانه خاک می‌خورد.

بیشتر بخوانید
۱۳ بازیگر که هم‌بازی‌های خود را عامل شکست فیلم‌شان می‌دانند

خرید کتاب A song of ice and fire از دیجی کالا

۳- کتاب «آتش و خون» (Fire & Blood)

آتش و خون

اگر با یک طرفدار دوآتشه‌ی «بازی تاج و تخت» طرف باشید، صد در صد هم جرج آر. آر مارتین را دوست دارد، هم به سایر آثارش علاقه‌مند است و مهم‌تر از همه نسبت به تاریخچه‌ی خاندان پرفروغ و دیوانه‌ی تارگرین کاملا کنجکاو است؛ بنابراین اگر با چنین موردی مواجه شدید، یک لحظه هم شک نکنید کتاب «آتش و خون» مناسب‌ترین گزینه برای هدیه است.

این رمان فانتزی نوشته‌ی جرج آر. آر مارتین که از قضا منبع اقتباس سریال محبوب «خاندان اژدها» هم است تاریخچه‌ی خاندان تارگرین که مدت زیادی بر وستروس حکومت کردند را بررسی می‌کند. کتاب در سبک تاریخ‌نگاری‌های قرون وسطی نوشته شده و توسط شخصی به نام استاد گیلدین روایت می‌شود.

شما می‌توانید این کتاب را با ترجمه‌ی فارسی هادی امینی از انتشارات چترنگ تهیه کنید. همچنین مثل همیشه نسخه‌ی الکترونیکی آن در فیدیبو هم موجود است.

کتاب آتش و خون در دیجی کالا
خرید کتاب آتش و خون از فیدیبو

۴- جعبه موزیکال با ملودی «بازی تاج و تخت»

جعبه موزیکال با ملودی «بازی تاج و تخت»

حتی اگر سریال «بازی تاج و تخت» را هم تماشا نکرده باشید احتمالا با موسیقی متن آن ساخته‌ی رامین جوادی آشنایی دارید. موسیقی تیتراژ این سریال به اندازه‌ای گوش‌نواز و زیبا است که جوادی به خاطرش جایزه‌ی مهم گرمی را هم دریافت کرد. با این اوصاف هر طرفدار دوآتشه‌ای دوست دارد جعبه‌ی موزیکال کوچکی را داشته باشد که با چرخاندن دسته‌ی مخصوص آن موسیقی زیبای «بازی تاج و تخت» را بشنوند.

از ویژگی‌های این جعبه‌ی موزیکال می‌توان به جنس مرغوب، بسته‌بندی نفیس و صدای رسا و گوش‌نوازش اشاره کرد. چه چیزی بهتر از این که با نوای خوش موسیقی در ذهن عزیزانتان تداعی شوید.

جعبه موزیکال در دیجی کالا

۵- کتاب رنگ‌آمیزی «بازی تاج و تخت»

کتاب رنگ‌آمیزی «بازی تاج و تخت»

اگر کتاب رنگ‌آمیزی و یک بسته مداد رنگی را در اختیار بچه‌ها قرار دهید احتمالا برای چند ساعتی سرگرم می‌شوند و کاری به کارتان ندارند. شاید برای شما هم پیش آمده که گاهی به این حال و روزشان غبطه بخورید و بدتان نیاید یواشکی به سراغ رنگ‌آمیزی صفحات کتاب بروید.

خوشبختانه در سال‌های اخیر مطالعات زیادی در زمینه‌ی نقاشی انجام شده و متخصصان به این نتیجه رسیدند که گاهی رنگ‌آمیزی می‌تواند مثل تراپی عمل و اعصابتان را آرام کند؛ از آن زمان به بعد کتاب‌های رنگ‌آمیزی ویژه‌ی بزرگ‌سالان در طرح‌های مختلف به بازار آمده است. خبر خوشحال‌کننده برای طرفداران «بازی تاج و تخت» این که می‌توانند همین حالا کتاب رنگ‌آمیزی با طرح‌های سلاطین این مجموعه را تهیه کنند و بخشی از اوقاتشان را به رنگ کردن شخصیت‌های محبوبشان اختصاص دهند و اندکی از غوغای جهان فارغ شوند.

این کتاب توسط نشر سبزان منتشر شده و سارا فروغی اصلی آن را ترجمه کرده است. از ویژگی‌های کتاب می‌توان به چاپ نسبتا مناسب آن اشاره کرد که به شما اجازه می‌دهد با مداد رنگی و حتی ماژیک طرح‌ها را رنگ‌آمیزی کنید. همچنین کنار هر تصویر توضیحاتی به زبان انگلیسی و فارسی هم وجود دارد که شخصیت و خاستگاهش را به شما معرفی می‌کنید. بعد از رنگ‌آمیزی طرح‌ها می‌توانید آن‌ها را از کتاب جدا کرده، قاب کنید و به دیوار بزنید.

خرید کتاب رنگ‌آمیزی از دیجی کالا

۶- گردنبند مردانه با نشان خاندان استارک

گردنبند مردانه با نشان خاندان استارک

جدی جدی «زمستان در راه است» و شاید بدتان نیاید در زمستان پیش رو با یک گردنبند مزین به نشان خاندان پرشکوه و غیور استارک به جان اسنو، ند استارک و از همه مهم‌تر آریا ادای احترام کنید. جنس این گردنبند استیل و به رنگ طلایی است و پلاک آن همان نشان گرگ معروف خاندان استارک است که احتمالا تصویر آن را بارها و بارها در سرزمین‌های شمالی روی پرچم‌ها دیدید.

بنابراین اگر با یک طرفدار پروپاقرص خاندان استارک سر و کار دارید و می‌خواهید یک هدیه ارزان و زیبا تهیه کنید، روی این گردنبند حساب کنید.

خرید گردنبند مردانه از دیجی کالا

۷- ماگ با طرح تیریون لنیستر

ماگ با طرح تیریون لنیسترتیریون لنیستر یکی از زیرک‌ترین و البته دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت‌های «بازی تاج و تخت» است که حربه‌ها و هوش سرشارش نقش مهمی در پیش برد داستان داشت. با اوصاف شاید بد نباشد به طرفداران پر و پا قرص سریال یک ماگ حرارتی با تصویر تیریون لنیستر در یکی از معروف‌ترین سکانس‌های «بازی تاج و تخت» را هدیه دهید.

بیشتر بخوانید
۵ لحظه شگفت‌انگیز در فیلم‌های نولان که برخلاف تصورتان بدون جلوه‌های ویژه ساخته‌ شده‌اند

جنس این ماگ حرارتی از سرامیک است و با ریختن نوشیدنی‌های داغ در آن کم‌کم تصویر تیریون که مبهوت اژدهای دنریس شده، ظاهر می‌شود.

ماگ با طرح تیریون لنیستر در دیجی کالا

۸- دفتر طراحی مدل «بازی تاج و تخت»

دفتر طراحی مدل «بازی تاج و تخت»

هر طراح و نقاشی باید همیشه یک دفتر باکیفیت همراهش داشته باشد تا اگر ایده‌ای به ذهنش رسید، بتواند همان موقع روی کاغذ بیاوردش. گاهی از دل همین ایده‌های ناگهانی آثار هنری ماندگاری خلق می‌شوند و گاهی هم به مثابه تراپی می‌توانند حال بد آن لحظه را اندکی بهتر کنند.

اگر قصد دارید برای یکی از هواداران دوآتشه‌ی سریال «بازی تاج و تخت» که از قضا به طراحی و نقاشی هم علاقه دارد هدیه‌ی مناسبی تهیه کنید، پیشنهاد ویژه‌ی ما این دفتر طراحی است. تصویر روی جلد این دفتر نمادهای هفت خاندان مهم سریال را به صورت مهره‌های شطرنج نشان می‌دهد.

کیفیت بالای کاغذها و جلد محکم با چاپ مناسب از جمله ویژگی‌های مهم این دفتر طراحی که آن را به گزینه‌ی مناسبی برای هدیه دادن تبدیل می‌کند. همچنین شما می‌توانید آن را هم با رنگ کاغذ سفید سفارش دهید هم برای هدیه‌ی حال و هوای نوستالژیک سراغ رنگ کرم کاهی بروید.

دفتر طراحی در دیجی کالا

۹- بازی فکری مدل «بازی تاج و تخت»

بازی فکری مدل «بازی تاج و تخت»

در زمان‌های نه چندان دور که خبری از تلفن‌های همراه هوشمند نبود. یکی از تفریحات کودکان انواع و اقسام بازی‌های فکری بود. این بازی‌ها یا به صورت بورد گیم طراحی می‌شدند یا به صورت کارتی بودند. در هر صورت از مهم‌ترین مزایای آن‌ها این بود که باید از دوستانتان هم کمک می‌گرفتید و می‌توانستید در حین بازی با هم معاشرت کنید و اوقات فرح بخشی را بگذرانید. خوشبختانه پس از یک دوران رکود، بازی‌های فکری دوباره به روزهای طلایی‌شان نزدیک شدند و حالا حتی بزرگ‌سالان هم دوست دارند بخشی از اوقات فراغتشان را به بورد گیم‌ها اختصاص دهند.

خبر خوشحال‌کننده برای علاقه‌مندان سریال «بازی تاج و تخت» این که برای شما بازی فکری ویژه‌ای طراحی شده که می‌توانید بخشی از دسیسه‌های داستان را در آن پیاده کنید و به هدفتان برسید. ماجرای بازی از این قرار است که همه‌ی خاندان‌های بزرگ هفت اقلیم برای شرکت در یک رقابت و ضیافت مهم در کینگز لندینگ دور هم جمع شدند. مردم وستروس هم از گوشه و کنار خودشان را به پایتخت رساندند تا سران این خاندان‌ها و صد البته پادشاه را از نزدیک ملاقات کنند؛ شما هم یکی از این مردم هستید با این تفاوت که قصد دارید خودتان را به پادشاه ثابت کنید و سپس سمت «دست پادشاه» را از آن خودتان کنید. برای این کار باید نظر خاندان‌های مهم را جلب کنید. اگر موفق شوید حمایت بیش‌تر آن‌ها را داشته باشید در رقابت پیروز می‌شوید و در نهایت دست پادشاه لقب می‌گیرد.

این بازی فکری برای گروه سنی نوجوان و بزرگ‌سال مناسب است و به صورت چهار نفره بازی می‌شود. مسلما اگر سریال را تماشا کرده باشید و با داستان آشنا باشید از آن بیش‌تر لذت می‌برید اما اگر هم با دنیای وستروس و فراز و نشیب‌هایش آشنایی ندارید اصلا نگران نباشید چون در دفترچه‌ی راهنمای بازی همه‌ی موارد به طور کامل توضیح داده شده است.

خرید بازی فکری از دیجی کالا

۱۰- پوستر دیواری طرح «بازی تاج و تخت»

پوستر دیواری طرح «بازی تاج و تخت»

پوستر دیواری از تازه‌ترین المان‌هایی است که در طراحی داخلی استفاده می‌شود. شما می‌توانید به کمک این پوستر انواع و اقسام طراح‌ها با چاپ سه بعدی و باکیفیت را به دیوارهای محیط اضافه کنید و از ظاهر مدرن آن لذت ببرید. از جمله مزایای پوسترها نسبت به کاغذ دیواری می‌توان به قیمت مناسب‌تر و چاپ باکیفیت آن اشاره کرد. این پوسترها ضد آب هستند و شما می‌توانید هر چند وقت یک بار به کمک یک دستمال مرطوب آن‌ها را کاملا تمیز کنید.

با این اوصاف یکی از هدیه‌های مناسب برای افرادی که اولا آن قدر عاشق سریال «بازی تاج و تخت» هستند که حاضرند تصویر شخصیت‌های مختلف را روی دیوار خانه‌شان بزنند و در ثانی سلیقه‌ی مدرنی در طراحی داخلی دارند، پوستر دیواری با طرح این سریال است. شما می‌توانید این پوستر را روی یکی از دیوارهای خانه کار کنید و بقیه‌ی وسایل را با رنگ‌های زمینه‌ی تصویر هماهنگ کنید تا از شلوغ دیده شدن محیط هم جلوگیری کنید.

بیشتر بخوانید
۱۰ فیلم رازآلود برتر که خواب را از چشمانتان می‌گیرد

خرید پوستر دیواری از دیجی کالا

۱۱- مجموعه کتاب «هری پاتر»

مجموعه کتاب «هری پاتر»

طرفداران دنیای فانتزی «بازی و تاج و تخت» احتمالا از دنیای جادویی و عجیب و غریب هری پاتر هم استقبال می‌کنند. در کل داشتن مجموعه‌ی هری پاتر در کتابخانه‌ی هر کسی که به ژانر فانتزی علاقه دارد، از واجبات است. این کتاب‌های پرطرفدار که توسط جی کی رولینگ نوشته شدند و منبع اقتباس یکی از محبوب‌ترین فرانچایزهای دنیا هستند، داستان یک نوجوان یازده ساله به نام هری پاتر را دنبال می‌کنند که در کودکی پدر و مادرش را به شکل دل‌خراشی از دست داده. هری به صورت ارثی توانایی‌های جادویی دارد اما خاله‌اش او را مثل یک کودک عادی بزرگ کرده. تا این که به دلیل توانایی‌هایش به مدرسه‌ی جادوگری هاگوارتز دعوت می‌شود. وقتی پای هری به مدرسه باز می‌شود دنیایش کاملا دگرگون شده و از یک نوجوان معمولی به جنگنده‌ای تبدیل می‌شود که باید مقابل جادوگر شیطانی به نام لرد ولدمورت بایستد.

نشر کتابسرای تندیس اثر جاویدان جی کی رولینگ را با ترجمه‌ی ویدا اسلامیه منتشر کرده است. شما می‌توانید این مجموعه‌ی کامل ۱۳ جلدی را به طرفداران سریال «بازی تاج و تخت» که هنوز با دنیای هری پاتر آشنایی ندارند، هدیه دهید و مطمئن باشید از ماجراجویی‌های هری لذت می‌برند.

مجموعه کتاب هری پاتر در دیجی کالا

۱۲- ساعت دیواری با طرح «بازی تاج و تخت»

ساعت دیواری با طرح «بازی تاج و تخت»

ند استارک مرحوم و بعد از او جان اسنو تاکید ویژه‌ای بر مفهوم زمان داشتند و در تمام زندگی‌شان معتقد بودند «زمستان در راه است» و زمان کمی برای تدارک نبرد مقابل وایت واکرها وجود دارد و نباید این فرصت طلایی را از دست داد. پس با یاد و خاطره‌ی «پادشاه شمال» و زنهارهایش درباره مغتنم بودن زمان به سراغ یک ساعت دیواری با طرح سریال «بازی تاج و تخت» می‌رویم.

روی این ساعت دیواری نمادهای خاندان‌های استارک و تارگرین به وضوح به چشم می‌خورد و شعار معروف winter is coming هم روی آن نقش بسته است. از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به جنس ورق اکرلیک (پلکسی گلس) و موتور قوی و کم صدای آن اشاره کرد. هدیه‌ی ویژه‌ی شما علاوه بر یادآوری ارزش زمان، گزینه بسیار مناسبی برای خانه‌هایی با طراحی داخلی مدرن، جسورانه و متفاوت است.

ساعت دیواری در دیجی کالا

۱۳- فیگور فانکو پاپ مدل اژدها

فیگور فانکو پاپ مدل اژدها

یکی از لذت‌بخش‌ترین سرگرمی‌های دنیا جمع‌آوری اکشن فیگور شخصیت‌های موردعلاقه‌تان در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف است. برند فانکو پاپ تقریبا بیش‌تر فیگورهای شخصیت‌های محبوب تاریخ سینما و تلویزیون را تولید کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. از ویژگی‌های این فیگورها می‌توان به ظاهر بانمک و کاریکاتوری و سایز کوچک آن اشاره کرد.

مطمئن باشید طرفداران «بازی تاج و تخت» به جمع‌آوری فیگورهای فانکو پاپ از شخصیت‌های محبوبشان علاقه‌مند هستند و احتمالا یکی از فانتزی‌هایشان این است که فیگورهای همه هفت اقلیم را در اتاقشان دور هم جمع کنند؛ بنابراین چراغ اول را با اژدهای بانمک دنریس تارگرین روشن کنید و یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های «بازی تاج و تخت» را هدیه دهید.

این فیگور از جنس سیلیکون و پی وی سی و کاملا قابل شستشو است و هدیه‌ی نفیسی است که بدون شک جایش در کلکسیون طرفداران دوآتشه‌ی خاندان تارگرین و مادر اژدهایان، حسابی خالی است.

خرید فیگور فانکو پاپ مدل اژدها از دیجی کالا

۱۴- دفتر یادداشت با طرح جان اسنو

دفتر یادداشت با طرح جان اسنو

البته که در دنیای «بازی تاج و تخت» جان اسنو هیچ وقت موفق نشد بر تخت آهنین بنشیند ولی حداقل در تصویری که روی جلد این دفتر یادداشت قرار دارد، جایگاه پادشاه وستروس را تصاحب کرده است. از ویژگی‌های این دفتر سیمی می‌توان به اندازه‌ی مناسب و کیفیت بالای چاپ آن اشاره کرد؛ بنابراین اگر به دنبال یک هدیه با قیمت مناسب برای طرفداران سریال هستید، روی دفتر یادداشت آف تاب مدل بازی تاج و تخت حساب کنید.

خرید دفتر یادداشت با طرح جان اسنو از دیجی کالا

۱۵- کوسن با طرح جان اسنو و دنریس تارگرین

کوسن با طرح جان اسنو و دنریس تارگرین

تعویض مبل و روتختی در بازه‌های زمان کوتاه و در شرایط اقتصادی کنونی اصلا مقرون‌به‌صرفه نیست؛ بنابراین یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای عوض کردن حال و هوای خانه‌تان این است که از کوسن‌هایی با رنگ‌ها و طرح‌های جسورانه استفاده کنید. احتمالا طرفداران «بازی تاج و تخت» بدشان نمی‌آید کوسن‌هایی مزین به تصویر شخصیت‌های مختلف را روی مبل یا تختخوابشان داشته باشند.

مجموعه کوسن دو عددی پیشنهادی ما مزین به تصویر کارتونی جان اسنو و دنریس تارگرین است و می‌تواند حال و هوای متفاوت و بانمکی در خانه ایجاد کند. کوسن‌ها با الیاف مصنوعی پر شدند و کاملا قابل شستشو هستند.

بیشتر بخوانید
چرا فیلم‌های کمدی عاشقانه، ستارگان ۲۰ سال پیش را به روی پرده بازگردانده‌اند؟

کوسن با طرح بازی تاج و تخت در دیجی کالا

۱۶- جامدادی مدل گیم آف ترونز

جامدادی مدل گیم آف ترونز

نشان خاندان استارک از معروف‌ترین علایم خاندان‌های بزرگ دنیای تاج و تخت است که به دلیل محبوبیت اعضای این خانواده از جمله ند استارک، جان اسنو، آریا و سانسا میان طرفداران سریال بسیار شناخته شده است. اصلا چرا راه دور برویم در همین مقاله بارها درباره‌ی وسایل مختلفی صحبت کردیم که به نشان دایرولف خاندان غیور استارک مزین شدند.

جنس این جامدادی از پارچه‌ی مرغوب با رنگ کاملا ثابت است که امکان شستشوی راحت آن را برای شما فراهم می‌کند.

جامدادی مدل گیم آف ترونز در دیجی کالا

۱۷- مجموعه تابلوی ۶ عددی با طرح بازی تاج و تخت

مجموعه تابلوی 6 عددی با طرح بازی تاج و تخت

اگر با یک طرفدار دوآتشه‌ی بازی تاج و تخت روبه‌رو هستید که دوست دارد المان‌های معروف این سریال را در خانه یا محل کارش داشته باشد اما روحیه‌ی هنری‌اش اجازه نمی‌دهد عکس سکانس‌های مختلف را به صورت خشک و خالی روی دیوار بچسباند، می‌توانید روی این مجموعه‌ی دکوراتیو مدرن و پر جزئیات حساب کنید و مطمئن باشید از داشتن آن غرق لذت می‌شود.

این مجموعه تابلوی ۶ عددی از جنس پی وی سی است و با چاپ درجه یکش گزینه‌ی بسیار مناسبی برای طراحی داخلی محسوب می‌شود. روی هر کدام از تابلوها طرحی از شخصیت‌های محبوب چاپ شده و در جزئیات تصویر می‌توان بخشی از سکانس‌های معروف این شخصیت‌ها در سریال را هم دید. تنوع رنگی تابلوها آن‌ها را به گزینه‌ی مناسبی برای ترکیب با هر پالت رنگی تبدیل می‌کند.

خبر خوشحال‌کننده این که شما می‌توانید متناسب با محیط، تابلوها را با اندازه‌ی دلخواهتان سفارش دهید که طبیعتا هر چقدر سایز تابلوها بزرگ‌تر باشد، گران‌تر هم هستند. در هر صورت برای کامل کردن کلکسیون یک طرفدار مدرن «بازی تاج و تخت» می‌توانید روی این مجموعه‌ی چشم‌نواز حساب کنید.

خرید مجموعه تابلوی ۶ عددی از دیجی کالا

۱۸- مجموعه ۴ عددی اسباب‌بازی چوبی مدل شخصیت‌های سریال

مجموعه 4 عددی اسباب‌بازی چوبی

اما نوبتی هم باشد نوبت مینی عروسک‌های «بازی تاج و تخت» از خطه‌ی گیلان است. این عروسک‌های کوچولو و بانمک از جمله صنایع دستی باارزش کشورمان به حساب می‌آیند که آپدیت شدند و از سرسی، جان اسنو و مهم‌تر از همه اژدهای دنریس الهام گرفتند. جنس چوبی مجسمه‌ها حسی از پویایی و زنده بودن شخصیت‌ها را القا می‌کند.

از آن جایی که در ساخت این عروسک‌های چوبی از رنگ‌های اکرلیک ضد حساسیت استفاده شده، می‌توانید آن‌ها را به راحتی در اختیار کودکان قرار دهید و مطمئن باشید از بازی با آن‌ها لذت می‌برند؛ بنابراین اگر قصد دارید برای کلکسیونرهایی که از به جمع‌آوری اکشن فیگورهای شخصیت‌های سریال علاقه دارند، هدیه بخرید مطمئنا از داشتن این صنایع دستی ایرانی متفاوت در کلکسیون شخصی‌شان لذت می‌برند.

خرید اسباب‌بازی چوبی از دیجی کالا

۱۹- استیکر لپ تاپ با طرح دنریس تارگرین

استیکر لپ تاپ با طرح دنریس تارگرین

این استیکرها علاوه بر ایجاد محافظت مقابل خط و خش، ظاهر زیبا و متفاوتی به یکی از کاربردی‌ترین وسایل الکترونیکی زندگی‌تان می‌دهد. گاهی مسائل مختلفی مثل مدیریت هزینه‌ها و توجه به کاربردی بودن باعث می‌شود نتوانید لپ‌تاپی که دوست دارید را تهیه کنید. خوشبختانه در این مواقع می‌توانید با استفاده از استیکرهای لپ تاپ، امضای شخصی‌تان را روی لپ تاپتان داشته باشید.

این استیکر می‌تواند هدیه‌ی ای کاربردی و مقرون‌به‌صرفه برای طرفداران دنریس تارگرین باشد. این استیکر آنتی باکتریال و کاملا ضد آب است؛ بنابراین شما می‌توانید به سادگی آن را تمیز کنید و اصلا هم نگران خراب شدنش نباشید.

استیکر لپ تاپ در دیجی کالا

۲۰- ماگ با طرح خاندان استارک

ماگ با طرح خاندان استارک

این ماگ بزرگ و زیبا به نشان خانواده‌ی استارک مزین است و با طرح سه بعدی و زیبایش از طرفداران «بازی تاج و تخت» حسابی دل می‌برد. جنس بدنه‌ی داخلی ماگ از استیل است و به همین دلیل هم می‌تواند دما را به طور موثری حفظ کند و گزینه‌ی بسیار مناسبی برای سرو نوشیدنی داغ و سرد است. همچنین جنس بدنه‌ی بیرونی هم از پلی رزین ساخته شده که به استحکام آن کمک می‌کند.

جزئیات این ماگ به اندازه‌ای زیاد است که هنگام نوشیدنی چای احساس می‌کنید در دل وینترفل نشستید و در حال مذاکره با ند استارک کبیر هستید.

ماگ با طرح خاندان استارک در دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا