سینما

پاک‌کن خمیری فابرکاستل، پاک‌کن برقی استورم مدل باتری‌دار یا پاک‌کن استورم؟

پاک‌کن جزو آن دسته از لوازم‌تحریر‌هایی است که باید در هر جامدادی و روی هر میز کاری وجود داشته باشد. همه چیز آن‌قدر پیشرفت کرده و انتخاب‌ها آن‌قدر متعدد شده که حالا حتی برای خرید پاک‌کن هم گزینه‌های زیادی پیش رو داریم. در این ویدیو سه مدل پاک‌کن جذاب و متفاوت را معرفی و با هم مقایسه می‌کنیم.

پاک کن برقی استورم مدل باتری دار
پاکن استورم مدل HL-380
پاک کن خمیری فابر کاستل کد 82071

اولین مدل پاک‌کن خمیری از برند مشهور فابرکاستل است. هر کدام از این پاک‌کن‌ها در یک جعبه‌ی شیشه‌ی شفاف قرار دارند. جنس‌ این پاک‌کن‌ها دقیقا شبیه خمیر بازی است و خیلی راحت می‌توانید فرمش را تغییر بدهید. کیفیت خوبی دارند و قدرت پاک‌کنندگی‌شان هم بالاست. این پاک‌کن‌ها به خاطر خمیری بودن‌شان مقدار کمی چسبندگی دارند. درنتیجه بهتر است برای اینکه تمیز بمانند بعد از هر بار استفاده آن‌ها را داخل محفظه‌ی شیشه‌ای‌شان قرار بدهیم. این پاک‌کن‌ها هشت رنگ دارند و ساخت مالزی هستند.

پاک‌کن استورم سفیدرنگ است و داخل محفظه‌ی سیلیکونی قرار دارد. یک درپوش شفاف رنگی هم دارد. طرف دیگر این پاک‌کن تراش مخزن‌دار وجود دارد. هم تراش‌ها و هم پاک‌کن جنس بسیار خوبی دارند و باکیفیت هستند.

مدل سوم پاک‌کن‌ برقی استورم است که برای روشن شدن به دو باتری قلمی نیاز دارد. یک سری خنک‌کننده هم دارد که آن را به یک پنکه‌ی کوچک قابل حمل تبدیل می‌کند.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

بیشتر بخوانید
بهترین فیلم‌های کمدی قرن ۲۱ تا امروز

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا