سینما

معرفی ۳ گیتار کلاسیک خوب و باکیفیت با قیمت مناسب

در این ویدیو سه گیتار کلاسیک خوب برای شروع نواختن را معرفی کرده‌ایم. گیتار از آن سازهای زهی محبوبی است که همیشه بین جوان‌ها طرفدار زیاد دارد. درنتیجه چون مخاطبان جوان‌هایی هستند که ممکن است بودجه‌ی محدودی داشته باشند سه ساز خوب با هزینه‌ی نسبتا معقول را معرفی کرده‌ایم.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا
مشاهده محصول در دیجی‌کالا
مشاهده محصول در دیجی‌کالا

گیتار اول یاماها c40 است و همیشه یکی از پیشنهادها برای خرید است. ظاهر خیلی جذابی ندارد اما صدای خیلی خوبی به شما می‌دهد به شرط اینکه سیم‌هایش را عوض کنید. اکشن این گیتار کمی بالاست که با تنظیم خرک می‌شود این مشکل را حل کرد.

شماره‌ی دو گیتار cort ac 100 sg است. گیتار کلاسیک cort خیلی مشابه c70 است. کیفیت چوب‌های این ساز از یاماهای c40 و حتی c70 هم بهتر است. ماهون، رزوود و صنوبر چوب‌هایی هستند که در کاسه‌ای این ساز به کار رفته‌اند. ترکیب صنوبر و ماهون باعث صدای خوب و گرم این ساز می‌شود.

شماره‌ی سوم گیتار parsi M5 است که از همه ارزانتر است و کیفیت صدایش شبیه c40 یاماهاست ولی نزدیک به دو میلیون تومان از آن ارزان‌تر است.

این سه ساز برای سال‌های اول نواختن گیتار کاملا مناسب هستند و صدای خوب و دلنشینی دارند.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

بیشتر بخوانید
هر آنچه درباره فیلم لایو اکشن «هرکول» دیزنی می‌دانیم

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا