سینما

بازى آموزشى ایندو مدل دست چین؛ برای کنترل هیجان

بازی آموزشی جذاب ایندو مدل دست‌چین برای گروه‌های دو نفره و بالای ۶ سال مناسب است و سرعت عمل در آن حرف اول را می‌زند. با این ویدیو همراه شوید تا درباره‌ی این بازی بیشتر بدانید.

بازی آموزشی ایندو مدل دست چین

مدل بازی این‌طوری است که پنج لیوان رنگی جلوی هر بازیکن قرار داده می‌شود و بعد با توجه به کارت‌ها باید هر بازیکن لیوان‌ها را به ترتیب رنگ کارت به صورت افقی یا عمودی بچیند. تعداد کارت‌های بازی ۲۴ عدد است و هر بازیکنی که بتواند با سرعت و دقت بیشتری لیوان‌ها را بچیند و سراغ کارت بعدی برود، یعنی کارت‌های بیشتری را جمع کند برنده‌ی بازی می‌شود. روی این بازی نوشته شده که برای افزایش اعتماد به نفس و کنترل هیجان خوب است. این بازی فکری سرگرم‌کننده است و کیفیت خوبی دارد و قیمتش هم بسیار مناسب است. اواسط بهمن ماه ۱۴۰۱ با قیمت ۳۸ هزارتومان در سایت دیجی‌کالا به فروش می‌رسد.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

بیشتر بخوانید
۳۵ فیلم طولانی برتر برای تماشا در ایام عید

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا